Primo Paolo - italiensk (?) matlagning med Paolo Roberto (TV4+ 21:00 tisdagar)
ahopp, ännu ett matlagningsprogram, och ännu ett Paolo Roberto-program. Börjar man inte bli lite mätt (!) på Paolo? Han dyker upp lite överallt, och det är sällan en angenäm upplevelse. Tycker jag! Men man kan ju kolla ändå för att bli säker, om man vill. Vill du?
edit: jo chris finch, terminen har börjat, men jag råkar vara ledig idag
Det där får mig att vilja se en feminismdebatt mellan honom och Gudrun Schyman, jag skulle t o m betala ganska mycket för nöjet. Men matprogrammet vet jag fortfarande inte.
@Kexet: han är extremt gapig kommentator i UFC-programmen på TV4 Sport
Jag tycker faktiskt Paolo kan vara rolig och underhållande, men röstade ändå "neutralt", för ibland tycker jag det kan bli lite "mycket" t.ex. när han är kommentator. Men eftersom matlagningsprogrammet kanske är lite mer lågmält och inte så mycket stressat snack som kring en boxningsmatch, kanske hans humor och personlighet kommer fram lite mer, och då tror jag det kan bli bra.
Jag röstade "tveksam", men lutar nog lite åt för om jag inte har annat för mig ikväll.
Om intervjun så gillade jag den med, och även plus i kanten till SvD som gör något t.ex. AB eller ens Expressen aldrig skulle göra i något skrivet av ledaren. Däremot minus igen för att de också drog den där doh-grejen om att man blir fet av att äta för fort.