Streets are uneven when you're down
Osympatisk diva. När Jihde frågade "Hur kändes det att vara med i Idol" svarade han spydigt "Vaddå kändes, jag är fortfarande med". Tacka vet jag Amanda Jenssen, hon väntade åtminstone tre program innan hon blev odräglig.
Ursprungligen postat av Diplomat
Osympatisk diva. När Jihde frågade "Hur kändes det att vara med i Idol" svarade han spydigt "Vaddå kändes, jag är fortfarande med". Tacka vet jag Amanda Jenssen, hon väntade åtminstone tre program innan hon blev odräglig.
Jag tyckte det också i ungefär fem sekunder, men det gick över när jag såg den här videon.
Ödmjukare kille får man leta efter. Han har bara lite dålig social kompetens, säger saker utan att tänka på hur det låter. Jag menar, det är ju sant, han ÄR ju fortfarande med... det kom kanske bara ut lite fel.
Jag såg inget divigt i den kommentaren å tyckte inte att det lät dumt.. Han är ju faktiskt med
Han är lite som Amanda på det sättet att han säger oväntade saker som sätter programledaren på det hala. Sebastian var också sån (och han hade öppet mål mot trollkarlen och den andra tomten, hehe).
Det är väl inte divigt. Bara underhållande.
Dessutom är han klart bäst än så länge. Överlägsen bland killarna.
Det som också retar mig (och minns var ni läste det först), är att när han till sist åker ut (vilket Lars kommer att göra, han vinner inte) så kommer han att säga hur otroooooooooligt skönt det är att vara utslagen ur det här kommersiella jippot som han har ogillat sedan sekund ett och som absolut inte stämmer överens med hans konstnärliga ambitioner.
Det som också retar mig (och minns var ni läste det först), är att när han till sist åker ut (vilket Lars kommer att göra, han vinner inte) så kommer han att säga hur otroooooooooligt skönt det är att vara utslagen ur det här kommersiella jippot som han har ogillat sedan sekund ett och som absolut inte stämmer överens med hans konstnärliga ambitioner.
Hmm..vet inte om jag håller med i det du skriver men stackarn kan inte ha det lätt... Han är ju äldst i gänget och åldersskillnaden är markant! Både vad gäller siffra och mognad med de flesta.
Jag uppfattar inte alls Lars som divig, tvärtom han verkar vara mycket ödmjuk, gullig och omtänksam. Har ni kollat in hans beteende under slutauditionen, kolla in hur han är med den blinde deltagaren bl a.
Vi diskuterade Idol på jobbet idag och även om vi har olika favoriter vara alla överens om just detta att Lars verkar vara en ödmjuk och omtänksam person.
Ursprungligen postat av Modesty_Blaise
Precis! Det var ju Jidhe som ställde frågan fel, använde fel grammatiska tempus. Pluspoäng att han reagerade på det tycker jag.
Precis! Det var ju Jidhe som ställde frågan fel, använde fel grammatiska tempus. Pluspoäng att han reagerade på det tycker jag.
Haha, speciellt när Jidhe inte greppade vad han sa, utan frågade i fel tempus igen!
Presic!!1
Streets are uneven when you're down
Hmm..vet inte om jag håller med i det du skriver men stackarn kan inte ha det lätt... Han är ju äldst i gänget och åldersskillnaden är markant! Både vad gäller siffra och mognad med de flesta.
Är han? Jag minns inte hur gammal han är, men vet att jag blev förvånad över att han var så mycket yngre än vad han verkar vara. Någon som har det i huvudet eller ids kolla?
Jisses vad du är lätt irriterad.
Var tacksam att han säger vad han tycker och tänker istället. Tycker förövrigt bara att det bara var lite småkul. Hur trist är det inte med folk med medietränade svar?