Ursprungligen postat av löken
Det är små skott. Man planerar om dem i såjord inomhus och sen när det blir finare väder kan man plantera om dem i riktig jord och ställa ut dem så blir de jättefina
Det finns en Plantagen ungefär 20-25 minuters bilresa härifrån . Kanske en utflykt i morgon?
Vet du vad det är planterat på din plätt? Och i vilket väderstreck ligger den?
Jag har som sagt en nyponbuske och sen är det nåt lågt, dött busk-aktigt på gräset också. I övrigt har jag ingen aning om vad som kommer att dyka upp. Förra ägaren har i alla fall inte brytt sig om plätten, han hade planer på att lägga plattor över hela plätten men hann aldrig.
Jag har morgonsol där, vilket väderstreck är det?
Ursprungligen postat av sienna
Jag har som sagt en nyponbuske och sen är det nåt lågt, dött busk-aktigt på gräset också. I övrigt har jag ingen aning om vad som kommer att dyka upp. Förra ägaren har i alla fall inte brytt sig om plätten, han hade planer på att lägga plattor över hela plätten men hann aldrig.
Ursprungligen postat av ladywolf
Plantagen är en skitaffär, iaf här i stan.
Vi handlar alltid på Växer eller lanthandel, bätter utbud och överlägsen kvalité.
Jag tycker de håller olika kvalitet, så det beror väl på vilka som jobbar i just den butiken.
Inte de bästa bilderna. Den med Ron på är från igår när möblerna äntligen kom och den andra är från idag när jag fixade lite blommor, basilika och mynta.
Se här! Vår balle.
Inte de bästa bilderna. Den med Ron på är från igår när möblerna äntligen kom och den andra är från idag när jag fixade lite blommor, basilika och mynta.
Om jag orkade skulle jag kunna anlägga en liten kryddträdgård också
Ursprungligen postat av Messalina
Se här! Vår balle.
Ser as mysigt ut.