122 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Visa resultat för omröstning: Är Andrei förståndshandikappad ?

Antal röster 21. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • JA !

8 38,10%
  • NEJ !

10 47,62%
  • Jag är det.

3 14,29%

Question mark Andrei är förståndshandikappad - yes or no ? (poll)

Andrei har någon form av förståndshandikapp (antagligen i samband med annan diagnos) , right...?

svara ärligt. har han alla hästar hemma ? e lampan tänd men ingen hemma ?

"Utvecklingsstörning, förståndshandikapp eller begåvningshandikapp är när en människas kognition och intelligens inte utvecklas normalt. Man har inte samma förutsättningar som andra för att förstå, lära sig nya saker och uttrycka sina tankar och känslor. De medicinska uttrycken för utvecklingsstörning är mental retardation eller psykisk utvecklingsstörning. Utvecklingsstörning är en svårare form av inlärningssvårigheter."
    Bifogade bilder
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Qualitätsweins avatar
    Fotfetshist
    Reg.datum feb 2006
    Ort Aunus mundi
    Inlägg 388
    Dubbelpost.
    Vill du inte ge mig blommor medans jag lever,
    kom inte hit med dem när jag har dött!
    Qualitätsweins avatar
    Fotfetshist
    Reg.datum feb 2006
    Ort Aunus mundi
    Inlägg 388
    Ja, något slags begåvnings och/eller förståndshandikapp har han.
    Det behöver du inte vara medicinsk doktor för att ta igen.

Nej på första.

Ja på andra.
    Ja, något slags begåvnings och/eller förståndshandikapp har han.
    Det behöver du inte vara medicinsk doktor för att ta igen.

Nej på första.

Ja på andra.
    du måste klicka i pollen där uppe så det räknas
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Jag döööör av denna tråd. HAHAHA.
    Röstade Ja, men jag är ingen läkare så jag är inte rätt person att avgöra detta. Dock tycker jag synd om killen och hoppas att han inte kommer att må för dåligt när han kommer ut ur huset. Tycker inte att de borde tagit med honom i programmet.
    MsCs avatar
    Krigarprinsessa
    Reg.datum maj 2011
    Ort Utopia
    Inlägg 819
    Asperger är inget förståndshandikapp. Man är inte dum i huvudet bara för att man har svårt med sociala kontext.. Jag har stor erfarenhet av människor med olika typer av diagnoser och älskar deras olikheter och underfundigheter Sen är det viktigt att komma ihåg att man är inte sin diagnos! Andre är en känslig, lite osäker kille men han är fan inte efterbliven eller underbegåvad.
    Qualitätsweins avatar
    Fotfetshist
    Reg.datum feb 2006
    Ort Aunus mundi
    Inlägg 388
    du måste klicka i pollen där uppe så det räknas
    Redan gjort - jag var först!
    Qualitätsweins avatar
    Fotfetshist
    Reg.datum feb 2006
    Ort Aunus mundi
    Inlägg 388
    Asperger är inget förståndshandikapp. Man är inte dum i huvudet bara för att man har svårt med sociala kontext.. Jag har stor erfarenhet av människor med olika typer av diagnoser och älskar deras olikheter och underfundigheter Sen är det viktigt att komma ihåg att man är inte sin diagnos! Andre är en känslig, lite osäker kille men han är fan inte efterbliven eller underbegåvad.
    Hur kommer Aspergers syndrom in i denna omröstning?

I dig har de då åtminstonde en person som älskar dem - jag gör det inte.

Att han har någon sorts problematik både när det gäller begåvning och sociala färdigheter jobbar du förgäves med att förneka.
    Exakt vad eller vilken problematik han har kan naturligtvis bara medicinska och/eller psykologiska undersökningar klarlägga.
    Vi som betraktare av honom som deltagare kan bara spekulera, och diagnoser ställda på basis av spekulation, och som påfallande ofta tillslut blir till sanning, skall Vi avhålla oss ifrån.
    Kan inte någon ta bort denna tråd? Riktigt oschysst. Som han själv sa just, han mår ju inte bra och är osäker och därför ofta blivit "konstig", missförstådd och obekväm i många situationer.
    Modesty_Blaises avatar
    Katta: spinner å fräser
    Reg.datum apr 2002
    Ort Någonstans i kosmos...
    Inlägg 30 355
    TA BORT DEN HÄR JÄVLA TRÅDEN!!!
    Grundare av Robban Aschbergs fanclub För er som vill veta hur det faktiskt går till: http://meritwager.wordpress.com/
    Ibland blir jag så jävla less på vissa av er!
    Ja, plocka bort. Om du André mot förmodan läser här så kan du vara stolt över dig själv. Du verkar snäll och juste och det är det som räknas. Tack för att du bjussade på dig själv i BB.
    TV-nörd
    Namaste
    Då ändrar vi den till en fin tråd tycker jag.

André! Ja, du har varit lite konstig ibland - på ett bra sätt! Bara charmigt att du missuppfattat regler, vi har skrattat med dig inte åt dig. Det finaste jag tycker du visat under din tid i huset är att det inte finns någonting ondskefullt i dig överhuvudtaget. Snäll, omtänksam och, ja, lite klantig ibland. Men vem är inte det? Tack för din tid i huset! Ta hand om dig själv och var inte så hård mot dig själv. Du har de egenskaper som är guld värda.
    Danne54s avatar
    Inte gnällt på länge
    Reg.datum jan 2003
    Ort Norden/Sverige
    Inlägg 1 478
    Den har omröstningen borde gällt den som startade den, inte dig.
    Du var rolig att se, du behöver inte skämmas för nåt du har gjort i huset.
    Lycka till i livet!
    Qualitätsweins avatar
    Fotfetshist
    Reg.datum feb 2006
    Ort Aunus mundi
    Inlägg 388
    Nu handlar just denna tråd om Andrei och hans mentala förmågor, ingenting annat!

Att här och nu i denna tråd påstå att ett antal skribenter har skrattat med honom, inte åt honom, är ingenting annat än efterhandskonstuktioner.

Läs allt som har skrivits om honom i alla dagstrådar så framgår tydligt och klart bilden av att det har varit "åt" inte "med".

Om Andrei redan från början castats tack vare att inte har normala mentala förmågor eller inte kan bara produktionen svara på.
    Nu handlar just denna tråd om Andrei och hans mentala förmågor, ingenting annat!

Att här och nu i denna tråd påstå att ett antal skribenter har skrattat med honom, inte åt honom, är ingenting annat än efterhandskonstuktioner.

Läs allt som har skrivits om honom i alla dagstrådar så framgår tydligt och klart bilden av att det har varit "åt" inte "med".

Om Andrei redan från början castats tack vare att inte har normala mentala förmågor eller inte kan bara produktionen svara på.
    precis. Man skulle lätt kunna copy and paste:a in en massa poster från massa användare som skrivit "negativa" inlägg om honom o skrattat ÅT honom. Inräknat vissa "kappvändare" här också. Det blir ju så fel, när man försöker ge sken av något som inte är sant. Bevisen finns ju där i text/bild. som dom själva gjort.

O som ja skrev innan , tråden är ingen negativ tråd. det är en polltråd med en enkel frågeställning. frågetråd, inte åsiktstråd.

Sen blir den vad man gör den till. Och visar om folk kan stå för sina tidigare inlägg. Eller grips av panik efter hans utgångsscener. Och det var just i samband med dem som det börjades...tråden är dagar gammal. Och varje gång det skrivs i den så dras den ju upp överst, så beroende på vad man vill, får man tänka på det.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg