122 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 468 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Ny dödlig dokusåpa

Resultat 1 till 10 av 10

Ny dödlig dokusåpa

En ny rysk dokusåpa tar konceptet till sin mest extrema nivå någonsin, skriver The Guardian. Programmet marknadsförs som tävlingen där allt är tillåtet – både alkohol, slagsmål, mord och våldtäkt.
    30 deltagare överges i den sibiriska vildmarken, där de ska överleva under nio månader. I potten ligger en prissumma på 15 miljoner kronor. Deltagarna måste dock vara införstådda med att de löper risk att bli dödade eller våldtagna, och att produktionsbolaget inte kan hållas ansvariga för något som händer.
    "Game 2: Winter" börjar sändas i juli, och de ansvariga hävdar att fem länder redan visat intresse för att köpa in den. Hittills har 60 dödsföraktande deltagare också anmält sitt intresse.
    http://www.svd.se/dodlig-dokusapa-la...ssland?ref=yfp

yeah !
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    Oj, vad obehagligt.
    Ron säger att jag har tuttploppar.
    nejdå. inte alls. Dom vet ju vad dom ger sig in i när dom signar upp. O vill dom inte så behöver dom ju inte. Och MÅNGA har ju signat upp så....

Synd bara att det ska följas lagar, o att det Inns risk för fake...o dålig kamerabevakning.
    "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
    nejdå. inte alls. Dom vet ju vad dom ger sig in i när dom signar upp. O vill dom inte så behöver dom ju inte. Och MÅNGA har ju signat upp så....

Synd bara att det ska följas lagar, o att det Inns risk för fake...o dålig kamerabevakning.
    Kommer du att överleva att få sitta hemma och bevittna en våldtäkt? Med tanke på hur du äter så kanske kolesterolet i kombination med vanvettig upphetsning ger dig en hjärtinfarkt när ollonet exploderat och kaskadsprutat sperma åt alla håll och kanter?

Nästan så att det borde installeras övervakningskameror hos dig så att jag med stort intresse kunde följa händelseförloppet i realtid.
    Kommer du att överleva att få sitta hemma och bevittna en våldtäkt? Med tanke på hur du äter så kanske kolesterolet i kombination med vanvettig upphetsning ger dig en hjärtinfarkt när ollonet exploderat och kaskadsprutat sperma åt alla håll och kanter?

Nästan så att det borde installeras övervakningskameror hos dig så att jag med stort intresse kunde följa händelseförloppet i realtid.
    Ja självklart skulle det överlevas, av mig och alla andra. Inget som tar dör på en.

Om det finns ett så pass stort intresse från din sida så skulle din önskan antagligen kunna tillmötesgå. Under vissa förutsättningar.
    Ja självklart skulle det överlevas, av mig och alla andra. Inget som tar dör på en.

Om det finns ett så pass stort intresse från din sida så skulle din önskan antagligen kunna tillmötesgå. Under vissa förutsättningar.
    Hook me up. Jag brukar också följa en fågelfamilj i deras holk.
    Zinzxvs avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2014
    Ort Stockholm
    Inlägg 1 805
    Mats från Älvdalen söker till den ryska extremsåpan
    http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/207039
    The trouble, with life is there`s no background music.

Mats från Älvdalen söker till den ryska extremsåpan
    http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/207039
    bra gjort. hoppas han blir antagen.

Men vet inte om han har en chans....
    Denna såpa lades ner
    Registered User
    Reg.datum maj 2015
    Inlägg 6 384
    Denna såpa lades ner
    Det tycker jag var bra.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg