Ursprungligen inskrivet av AUGUSTUS Vem minns inte JR, Sue Ellen, Bobby och Pam på Southfork Ranch?
Det var en av de mest klassiska såpor som nå'nsin har gjorts...
Var det inte en film?
Vet att jag sett den, men minns ingenting... den var säkert jättebra.
Jo, det är en film, har den på video nånstans . Kollade på den för inte så länge sen, ganska rolig faktiskt, även om den säkert inte var meningen att vara rolig. Kändes som att hela filmen var som gjord för en uppföljare, men jag tror inte att det blev nån...
Min favorit var Pam... Fan, vad jag var kär i henne...
Fred
Every day I Love You more and more"
Glömmer ej heller Brad Pitt som var med i Dallas. Han spelade visst pojkvän till Priscilla Presleys dotter i serien. Det var inte många avsnitt, men fasen vad snygg han var.
Den oförglömliga scenen när Bobby dog och plötsligt efter 22 avsnitt dök upp igen.
Men jag kan inte komma ihåg hur de förklarade det.
Nån som minns? Hade allt varit en dröm, eller hur var det?
Har för mig att Pam vaknade en morgon och hörde ljud i badrummet, och när hon gick dit var det Bobby som duschade... så hon hade bara drömt att han var död...
Ursprungligen inskrivet av Blixten
Har för mig att Pam vaknade en morgon och hörde ljud i badrummet, och när hon gick dit var det Bobby som duschade... så hon hade bara drömt att han var död...
Jag tyckte det var svårt sen att hålla reda på vad som hade varit drömmen och vad som igentligen hade hänt....
__________________ Det är inte brösten som gör kvinnan unik
- utan att hon kan tänka med båda hjärnhalvorna samtidigt.
Jag tyckte det var svårt sen att hålla reda på vad som hade varit drömmen och vad som igentligen hade hänt....
Fast hade inte typ allt som hänt i drömmen hänt ändå. Enda skillnaden var väl att Bobby levde? Fast jag var inte så gammal då, så jag kan ju minnas konstigt. Minns iaf att Christopher och John Ross hade växt rätt bra under den där natten som Pam tydligen låg och drömde.
Fast hade inte typ allt som hänt i drömmen hänt ändå. Enda skillnaden var väl att Bobby levde? Fast jag var inte så gammal då, så jag kan ju minnas konstigt. Minns iaf att Christopher och John Ross hade växt rätt bra under den där natten som Pam tydligen låg och drömde.
Konstigt blev det...
Det kan ju hända mycket under en natt...
__________________ Det är inte brösten som gör kvinnan unik
- utan att hon kan tänka med båda hjärnhalvorna samtidigt.
Ursprungligen inskrivet av Minna
Fast hade inte typ allt som hänt i drömmen hänt ändå. Enda skillnaden var väl att Bobby levde? rätt bra under den där natten som Pam tydligen låg och drömde.
Nej. Allt som hände i drömmen hade inte hänt. Så man kan säga att historien backade ända tills innan det avsnittet Bobby dog. För i slutet av drömmen blev t.ex. Sue Ellen sprängd på Ewing Oils kontor.
Freddan
Every day I Love You more and more"
Ort: en trappa upp i ett trevligt hus i en fin stadsdel i en bra stad i ett vackert land i en gemytlig världsdel på en liten planet kallad Jorden
Folk gick omkring med "I SHOT J.R."-tröjor.
Jag var för liten för att se den från början.
Men jag har sett en himla massa avsnitt vad jag minns.
KLASSIKER är ju vinjetten.
Barbara Bel Geddes!
Patrick Duffy!!
Linda Gray!!!
Larry Hagman!!!!
Steve Kanaly!!!!!
Ken Kercheval!!!!!!
Victoria Principal!!!!!!!
Charlene Tilton!!!!!!!! (as Lucy)