ABSOLUT:: Jag är sån som gilalr att va publik i tv program och med i tv!
Och som söker till dokusåpor!!
Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. Men det är oftast svårt när man inte ser den. För när vännerna försvinner och när kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon! Ett hjärta kan gå itu och ett hjärta kan gå i tusenbitar säger du att du är min vän så är du kanske det *not*
Mitt namn är Frickis och jag tänker inte vara tyst. Jag tänker inte sitta där och vänta på att bli kysst!
Ursprungligen inskrivet av Miss Liza Skulle aldrig falla mig in att vara statist!
Snacka om töntigt!
Kan vara en ganska kul grej för att få se hur det funkar när dom gör film bla. Sen finns det många pensionärer som extraknäcker på det sättet. Tycker det är ett bra sätt att få med vanligt folk. Plus att många gillar att exponera sej på tv. Och träffa sina idoler tom. Enda minuset är att det är skit dåligt betalat. Men det är ju inte samma budget på filmerna här som i usa tex.
Snacka om töntigt!
Töntigt?? Jag har varit statist i flera reklamfilmer och det är inte alls töntigt. Även fast man kallas statist i reklam så är man med mycket och tjänar ganska bra på det. Dessutom är det skitkul!
Garanterad roll? Vi pratar statist! Är du på och kollar + hör av dig är det tämligen lätt att få statistroller.
Streets are uneven when you're down