Måste erkänna att jag är väldigt svag för Jan Johansen, hans röst är så bra och nu är han inte lika plufsig heller som han var förut, lite av den "gamla" Janne som kommit tillbaka.
I could be fake
I could be stupid
You know I could be just like you
Håller verkligen med om Sanna, har inte gillat hennes röst tidigare. Den skär i mina öron, men idag upptäckte jag hak-vibratot Horribelt säger jag, HORRIBELT!
Ursprungligen postat av Nougat
Att jag aldrig för hört hur hemskt Sannas vibrato är. Inte en låt under hela programmet utan det där hemska oljudet.
Varför framställer du detta obehagliga ljud människa tänkte jag hela programmet.
Det såg ju t.o.m. konstigt ut när de zoomade in henne, någon borde säga till henne att lägga ner detta djävulens vibrato.
Inspelning 1: Maria Haukas storeng (hon är sugit dålig) och Alexander rybak vs shirley clamp och robert gustavsson (såg han i pausen mellan hål i väggen avsnittet 1 och 2 i måndags då man var på 7 eleven!
inspelning 2: nanne grönvall och stefan från lars kristerz mot david inspelning 3: markoolio, benjamin wahlgrem la gaylia fraiser och linus inspelning 4: timo resinäen med nån måns (inte zelmerlöw), tess och lina i alcazar
inspelning 5: Lotta engberg och rikard olsson mot patrik isaksson och sarah dawn finer
inspelning 6: emd mot cookies and beans
Inspelning 9 Petra Mede & Tommy Körberg mot Pernilla Wahlgren & Peter Magnusson.
Inspelning 10: Kevin Borg, Sebastian Karlsson, Caroline Johansson Kuhmunen och Anna-Maria Espinosa
Inspelning 11 eller 12: linda bengtzing, magnus bäcklund, pauline
nu kommer de inte visas i den ordning det spelades in vet tex att del 6 som spelades in igår med emd och cookies n beans blir första avsnittet
Senaste redigerad av melicia den 08/09-2009 klockan 11:46.
Ursprungligen postat av Nippertippan
Benjamin Wahlgren är väl inte äldre än typ 10?? Vad kan han bidra med? För övrigt en ganska bra blandning, ser fram mot det här!
han kan bidra med bra underhållning för *********
__________________ "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
Det här avsnittet spelades in för 1 halvår sedan i september. Var där och kolla. och de var inte ens de 2 emd låtarna de sjöng på riktigt. De har klippt in det i efterhand sk pickup när resultatet var avgjort. De var egentligen en annan låt som de klippte bort och ersatte med "baby goodbye" och "all for one"
Ja men vad töntigt deras namn blir om man översätter det till svenska "Kakor och bönor". Och är inte Frida Öhrn med i "Oh Laura" längre..... ???