Ursprungligen inskrivet av Leakrom Själv hoppas jag att de sparkar ut John ur serien nu när han sticker till Paris. Är så trött på den där äckligt lidande minen han har KONSTANT!
Det är den där smell-the-fart-minen som Joey demonstrerade i "Vänner"...
* Hope/Gina hjälper Stefano att förvandla Bo till hans soldat.
* Greta verkar ha fattat tycker för Eric
* Belle är helt plötsligt med i princip varenda avsnitt.
* Austin och Sami delade "a moment" i poolen men Carrie kom och avbröt.
* Ali kidnappade Mike och körde över ett stup.
* Nicholas fortsätter att stöta hårt på Kate.
Ursprungligen inskrivet av Sussin Ali drogade nancys drink. Så Nancy flippade ut, flörtade med alla gubbarna. Och dansade och skämde ut sig helt enkelt
Tackar för infon jag också. Ser mest snuttar här och där för tillfället, så jag har undrat. Men varför skulle Craig förlora jobbet för nåt Nancy gjort?? Har de sagt något om det, eller är det bara nån amerikansk logik som jag inte fattar?
Jag kan tänka att det är för att en chefsläkare ska inge respekt och förtroende och då kan han inte ha en fru som tafsar alla av manligt kön på benen. Kan bli svårt att hålla representationsmiddagar för sponsorer då.
(Jag har inte sett på en månad ungefär så jag har inte riktigt hängt med.... )
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Det verkar har titlat för Ali ganska rejält nu. Det senaste jag såg (för ett par dagar sen) var att Ali satt på sjukhuset och talade om för sin mamma att hon träffat världens trevligaste kille.... en läkare..... som hette..... Mike Horton!!
Mamman såg helt förskräckt ut.