Släpp hela serien på dvd men det lär bli en massa skivor då ca 80 stycken!
Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. Men det är oftast svårt när man inte ser den. För när vännerna försvinner och när kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon! Ett hjärta kan gå itu och ett hjärta kan gå i tusenbitar säger du att du är min vän så är du kanske det *not*
Mitt namn är Frickis och jag tänker inte vara tyst. Jag tänker inte sitta där och vänta på att bli kysst!
HATA MARIA! MEG SKULLE FÅ BEN O SÅ BLEV DET! DEN HÄR SERIEN E FAN SKITBRA! VARÖFR LA DOM NER DEN ? DEN ENDA SÅPA SOM ÄR RIKTIGT BRA. KOLLA LIXOM PÅ NYA TIDER, SKILDA VÄRLDAR O.S.V. DE SUGER TOTALT!!
Serien är så bra. Jag tittade på varje repris avsnitt sommaren-03 eller -04 eller när det var. Man måste bara följa serien, det är så spännande, spec allt mellan ben, Meg o Mariah! Ville så att meg skulle få Ben o så blev det! HATADE MARIAH!!
Serien är så bra. Man måste bara följa serien, det är så spännande, spec allt mellan ben, Meg o Mariah! Ville så att meg skulle få Ben o så blev det! HATADE MARIAH!!
Sunset Beach är en serie man fastnar i men mitt favorit par är Gabi och Antonio
sunset beach var för längesedan min favoritserie under flera års tid, älskade det och har förmodligen sett alla anvsitt flera ggr.
när jag ser ett avsnitt av serien nu kan jag inte förstå hur jag tänkte eller om jag ens gjorde det, det finns ju verkligen inget bra med skiten!
och som nån sa, två veckor kunde man definitivt missa, under den tiden hade någon i serien bara stått och lipat i en kvart.
Ja sunset beach de var en seier som man kommer att minnas.Var ju ett tag sedan den gick första gången ,tror sista avsnittet gick mars 2002. Jag såg alla vasnitten tror det var 260+260+230 avsnitt alltså 750 avsnitt. Rekord för mig när det gäller såpor. Glömmer in tant, vad hette hon? kalla jämnt Annie för popsi(stavas så va?) betyder ungfär tösen min. Var så gulligt i all bedrövelse.
Ursprungligen postat av Starbox
Ja sunset beach de var en seier som man kommer att minnas.Var ju ett tag sedan den gick första gången ,tror sista avsnittet gick mars 2002. Jag såg alla vasnitten tror det var 260+260+230 avsnitt alltså 750 avsnitt. Rekord för mig när det gäller såpor. Glömmer in tant, vad hette hon? kalla jämnt Annie för popsi(stavas så va?) betyder ungfär tösen min. Var så gulligt i all bedrövelse.
Ps mitt jungfru inlägg här på AlltOmTV.
Bette tror jag hon hette med ett långt konstigt efternamn, eller?
Saknar denna serie så mkt. Olivia/Gregory/Annie - those were the days. Började kolla då de var på den där ön och blev helt fast. Önskar serien går i repris snart på en vettig sändningstid & på tv4 eller tv4+ (ingen annan av de 20 kanalerna)