|
FYFAN!!!!
Den bästa serien som gjorts, ever, enligt min mening. Kollar på repriserna som går vid 11.05, "nya-avsnitten" som går vid 15.20 och det händer även att jag ser på tv4+.
Då jag är 16 bast nu kunde jag inte direkt följa den då den var aktuell på "riktigt", men har fått reda av tv4 att Fox sände denna serie i USA, och det var ett enormt intresse.
Repriserna har gått ett bra tag på tv4+, men det känns lite konstigt att hoppa från nu till dåtid, så jag får vänta. Iallafall, vilken JÄVLA bra serie.
Det är dock 10 avsnitt kvar av sista säsongen, attans. Jag hade lungt sett en säsong till.
Amanda fick tillbaka sin Kyle i dagens avsnitt då Peter felaktigt sagt att Kyle var steril.
Barnet försvann dock efter att Peter och Kyle bråkat, och bakifrån kom Amanda som Kyle inte såg och knuffade ner från en höjd, typsikt filmer. Lexi ställer till det ännu en gång och drar upp gammal fakta för att få bort Megan så hon själv kan ta Ryan. Burns fick även tillbaka sin flicka, Eve, efter många om och om. Ptja, det var väl en kort resume för den som missade.
Kortfattat; Grymmaste serien och så synd att den tar slut nu i slutet av Juni, d.s
|