138 besökare online / 43 527 medlemmar / 6 173 010 inlägg / 63 358 ämnen
    Frickiss avatar
    Stjärna
    Reg.datum feb 2001
    Ort Norr om Slussen!
    Inlägg 18 323

Finns det nått gratisprogram som tar bort Spyware??

Jag har Spyware som jag måste ta bort snarast möjligen har Eantology. men för kunna ta bort måste man ha hela progremmet men finns det nått gratis programm som tar bort spyware??????????
    Senast redigerat av Frickis den 2005-08-08 klockan 17:20.
    Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. Men det är oftast svårt när man inte ser den. För när vännerna försvinner och när kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon! Ett hjärta kan gå itu och ett hjärta kan gå i tusenbitar säger du att du är min vän så är du kanske det *not*

Mitt namn är Frickis och jag tänker inte vara tyst. Jag tänker inte sitta där och vänta på att bli kysst!
    Twizzs avatar
    Anmäld igen
    Reg.datum nov 2001
    Ort Sthlm
    Inlägg 20 546
    Leta på goggle eller någon annan sökmotor. Du får aldrig bort all spyware. Då måste du formatera om hårddisken och installera allt från början. Samt inte installera skit med spyware. Det spelar egentligen ingen roll om man har skiten heller. Jag har använt tex vanliga kazaa förut. Har inte haft några problem. Ingen som stått utanför min dörr och försökt sälja kort eller annat kul.
    Never trust anything that bleeds for 5 days and dosen`t die.

If nobody fucks up your brain, u have a boring life.

Ordet är fritt, så stick o provocera någon annan.
    Manzons avatar
    Medlem
    Reg.datum nov 2001
    Ort Sverige
    Inlägg 4 225
    Dom flesta kör med Adaware. Ladda hem på www.lavasoftusa.com
    ¨¨
    mommas avatar
    Morfarsson
    Reg.datum apr 2002
    Ort Tyringe, Skåne.
    Inlägg 2 012
    vi har nåt program som heter adaware.. tycket det funkar hyfsat.. o det går att hämta hem tror jag..
    www.pco-s.com

Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "...Holy shit...what a ride!"
    Frickiss avatar
    Stjärna
    Reg.datum feb 2001
    Ort Norr om Slussen!
    Inlägg 18 323
    Jag har redan laddat ner det!!!
    Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. Men det är oftast svårt när man inte ser den. För när vännerna försvinner och när kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon! Ett hjärta kan gå itu och ett hjärta kan gå i tusenbitar säger du att du är min vän så är du kanske det *not*

Mitt namn är Frickis och jag tänker inte vara tyst. Jag tänker inte sitta där och vänta på att bli kysst!
    Manzons avatar
    Medlem
    Reg.datum nov 2001
    Ort Sverige
    Inlägg 4 225
    Ursprungligen inskrivet av Frickis
    Jag har redan laddat ner det!!!
    Du glömde säga tack...
    ¨¨
    Ursprungligen inskrivet av Manzon

Du glömde säga tack...
    Det var nog en engångsföreteelse
    Life is good - I´m better!
    Twizzs avatar
    Anmäld igen
    Reg.datum nov 2001
    Ort Sthlm
    Inlägg 20 546
    Ursprungligen inskrivet av Manzon

Du glömde säga tack...
    Vi borde tacka att vi får skriva i den här tråden!

Tack!
    Never trust anything that bleeds for 5 days and dosen`t die.

If nobody fucks up your brain, u have a boring life.

Ordet är fritt, så stick o provocera någon annan.
    Frickiss avatar
    Stjärna
    Reg.datum feb 2001
    Ort Norr om Slussen!
    Inlägg 18 323
    Tack tack!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg