Kan rekommendera ett spel som kom förra året, Divine Divinity. Är ungefär som en klon mellan Diablo och Baldurs Gate, svinkul och livsfarligt för nattsömnen.
Ursprungligen inskrivet av momma jag är inte mycket för dataspel.. gillar mest att spela online och då olika brädspel eller kluriga pusselspel.. men ett spel jag spelade för många år sen och som jag önskar att jag kunde hitta till denna datorn.. är simon the sorcerer.. alla delarna! om nån har tips om var man kan hitta dom så dom passar till nya datorer så bara säg ifrån.. älskade simon! gillar oxå liknande spel som kings quest och monkey island.
Låter som du skulle gilla Grim Fandango, mitt absoluta favoritspel alla kategorier. Jag gillade också Monkey Island-spelen och Simon the Sorcerer. Prova också Discworld-spelen.
Nytt spel som ska vara liknande och också bra är Syberia. Har inte hunnit spela det själv ännu dock.
Har precis skapat en karaktär i Star Wars Galaxies. Kan inte annat än att utnämna spelet till det bästa MMORPG jag spelat. Att jaga Wompråttor på Tatooine har aldrig varit så kul. Ikväll tänkte jag leta reda på Obi Wans stuga som enligt uppgift ska ligga någonstans öknen.
!! Det var länge sen, spelade fingrarna blodiga på detta spel, skulle slå min gamla tid hela tiden. Till slut blev det för stressigt . Men tack vare dig, skall jag spela det ikväll innan jag lägger mig - nä det blir nog bättre imorgon - annars kan jag väl inte sova pga stress
Ursprungligen inskrivet av zio Låter som du skulle gilla Grim Fandango, mitt absoluta favoritspel alla kategorier. Jag gillade också Monkey Island-spelen och Simon the Sorcerer. Prova också Discworld-spelen.
Nytt spel som ska vara liknande och också bra är Syberia. Har inte hunnit spela det själv ännu dock.
grim fandango har jag nog spelat nåt demo av nån gång.. börjar med nån dödskalle som ska ta sig ut ur nåt rum eller nån rivningskåk va?! *försöker minnas*
discworld känner jag igen men kan inte komma på.. syberia ska jag kolla upp.. sällan man träffar på nåt sånt riktigt kul gammalt klurarspel där dom inte förstört det hela med fightingscener o mög..
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "...Holy shit...what a ride!"
Ursprungligen inskrivet av BjorNor Legend är min styvson och jag blir ju lite nyfiken på hur det går för honom med spelandet. Är han duktig, eller?
I freezetag verkar han ha gjort bra ifrån sig iaf.
Jag var deras admin vid en match.
Eller iaf på 3:e map, efter att det blivit lite problem mot en tysk klan...
tod har en match kvar i gruppen och kan komma vidare till play-offs om de vinner den, så önska honom lycka till från mig.
(jag har samma nick i q3 som här)
Älskade Bounty Bob Strikes Back då vi hade en ZX Spectrum (eller vad tusan den hette) en gång i tiden....
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Köpte Paper Mario - The Thousand Year Door igår och gillar det stenhårt. Ett spel som andas tradition och har en respektingivande stamtavla utan att för den skull avskräcka nya spelare.
Jag har alltid gillat Need for speed-spelen Just nu är det Nfs underground II som gäller
Fast hittills har jag nog gillat den versionen bäst när man kunde bli jagad av polisen jag minns inte vilken version det var