Ursprungligen inskrivet av sienna Nu har jag sett Secret Window och åh min skapare så snygg Johnny är! Filmen var ju ingen höjdare, men Johnny gjorde ju att tiden gick fort i alla fall!
Åh din stackare som missade.. Får hoppas på repris..
Måste erkänna att han e jävligt snygg o rejält oemotståndlig... Sen var han sååå charmig med..
Han o Kate Moss va där med anledning av deras nya film; Finding Neverland..
Karln såg ju ut som han gjorde då han var med i "21 Jump Street" fortfarande...
Han såg äldre ut för en si så där 5 år sedan tycker jag....
Har han lagt sig under kvine alt. fått nåt insprutat i sig...
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Han var ju rackarns trevlig, avslappnad, snygg och läcker hos Oprah!!! Känner att jag legat av mig på shoppingfronten till mitt "Deppotec". Skärpning MMM, ingen äkta Deppoholic missar att shoppa deppfilmer. (fast 21 Jump har jag inte gett mig i kast med att skaffa ännu... )
Streets are uneven when you're down
Hörde att Benny & Joon gått på kanal5 igår!
På text-tv stod det att det var PS sista sommaren så jag missade den. Har inte ens sett den. Hatar text-tv mer och mer faktiskt.
Det står i pappersExpressen idag att Johnny är trött på udda figurer och kan tänka sig spela in en porrfilm...
Ursprungligen inskrivet av Ron Obvious Snubben är värd en topp 10-lista över sina bästa filmer:
1. Edward Scissorhands
2. Donnie Brasco
3. Dead Man
4. Ed Wood
5. Cry-Baby
6. What's Eating Gilbert Grape
7. Fear & Loathing In Las Vegas
8. Sleepy Hollow
9. Benny & Joon
10. The Ninth Gate
(Har ju inte sett den nya eller Blow.)
Mycket viktig lista!
Jag anser dock att han kanske är bäst i Fear and Loathing in Las Vegas samt i What's eating Gilbert Grape.
Edward Scissorhands står på en egen hylla liksom. Det är ju Tim Burton och Johnny Depp och då är det ju magi!
Ursprungligen inskrivet av sienna Jaha, ännu en skitfilm (Fear and loading in Las Vegas) att ta sig igenom eftersom Johnny Depp är med i den, i så fall...
Vet inte om jag vill se Johnny kn Fast jag tror det är lite vinklat uttalande.
Fear and loathing är ju asgrym!!
Han var ju rackarns trevlig, avslappnad, snygg och läcker hos Oprah!!! Känner att jag legat av mig på shoppingfronten till mitt "Deppotec". Skärpning MMM, ingen äkta Deppoholic missar att shoppa deppfilmer. (fast 21 Jump har jag inte gett mig i kast med att skaffa ännu... )
Har tänkt på 21 Jump nån gång.. Såg ju faktiskt det, hade varit kul att se igen
__________________ Chicago P.P
Zac EfronHigh School Musical
"Why you're trying so hard to fit in when you're born to stand out"
Ursprungligen inskrivet av moln Efter att ha sett honom som kapten Sparrow har alla ev tvivel röjts, karln förtjänar en egen tråd.
:ejvardig:
Så fram med era bästa Depp-minnen.
Jag kommer spontant att tänka på de tre senaste filmerna jag sett honom i; Pirates of the Caribbean, Choclat och From Hell. Tre helt olika filmer och olika rollprestationer, men Deppan lika bra i alla.
Jag bara älskar Johnny i Pirates.. Kan faktiskt inte tänka mig göra Sparrow lika bra. Såg honom senast i Secret Window, där han var väldigt bra
Och dom lika rollerna visar ju bara vilken bredd han har, han behöver aldrig fastna i något fack
__________________ Chicago P.P
Zac EfronHigh School Musical
"Why you're trying so hard to fit in when you're born to stand out"
Ursprungligen inskrivet av Suspiria Hörde att Benny & Joon gått på kanal5 igår!
På text-tv stod det att det var PS sista sommaren så jag missade den. Har inte ens sett den. Hatar text-tv mer och mer faktiskt.
Såg den, en riktigt söt film! Han var förresten 30 när den spelades in men såg mer ut som 20...kanske förklarar att han vid 42 fortfarande ser såpass ung ut (ja, jag råkade faktiskt ser intervjun hos oprah... )