har jag hittat likasinnade!! Ingen brukar hålla med mig om att Våra bästa år är bästa tv-serien.. Har kollat när till och från i flera år - den blir bara bättre o bättre! Kan knappt fatt det själv. Alla andra serier ledsnar man ju på Vänner, Ally Mcbeal osv... Days of our lives tappar aldrig stinget!!
Är det någon som har koll på vad som händer mellan Eric och Greta?
Kan inte låta bli att undra om det kommer att hända något eller ej.
Har missat ett par dagar så jag har lite att ta igen. Är det någon som kan uppdater mig??
Ursprungligen inskrivet av Rhombus Är det någon som har koll på vad som händer mellan Eric och Greta?
Kan inte låta bli att undra om det kommer att hända något eller ej.
Har missat ett par dagar så jag har lite att ta igen. Är det någon som kan uppdater mig??
händer väl inte så där mycket på den fronten. de e uppe på green moutain hotell. har var sitt rum men en nykel som kan låsa upp dörren emellan rummen.
sen har greta sagt till eric att hon fantiserar om honom, i sängen.. men att hon inte e redo för att gå läntgre ännu
Ursprungligen inskrivet av Lillen händer väl inte så där mycket på den fronten. de e uppe på green moutain hotell. har var sitt rum men en nykel som kan låsa upp dörren emellan rummen.
sen har greta sagt till eric att hon fantiserar om honom, i sängen.. men att hon inte e redo för att gå läntgre ännu
tror det e allt
Tack för upplysningen!
Jag har alltså inte missat så mycket fast jag inte har sett ett par avsnitt.
Måste komma i håg att spela in men mitt minne är inte det bästa.
Lyckades Stefanos knäppgök byta plats på barnen elelr hur var det med det..... Fattade aldrig.....
Och Abe.... är han pappa till den den sure Brandon som vill jävlas med honom.....
Mmmmm.....
Och var tusan har Wills pappa tagit vägen.... Vet bara att Sami vill ha vårdnaden och att Nicole skulle hjälpa med det men hur fasen har det gått med den biten.....
Hjälp!!!
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen inskrivet av Jessis Hur är det egentligen....
Lyckades Stefanos knäppgök byta plats på barnen elelr hur var det med det..... Fattade aldrig.....
Och Abe.... är han pappa till den den sure Brandon som vill jävlas med honom.....
Mmmmm.....
Och var tusan har Wills pappa tagit vägen.... Vet bara att Sami vill ha vårdnaden och att Nicole skulle hjälpa med det men hur fasen har det gått med den biten.....
Hjälp!!!
stefano lyckades byta plats på barnen så nu har hope och bo marlos unge och lexie och abe, hopes barn..
sen verkar det mer och mer som abe e farsa till brandon.. men inget har kommit fram ännu..!
wills pappa har vårdnaden för honom än sålänge... nicole har inte lyckats få honom till att dricka ännu.. så den biten e ouppklarad än sålänge...
I och för sig skedde detta för år och dar sedan men HUR gick detta till..... Nån som kan lite Salemhistorik och som kan reda ut detta..... ???
förvirrande..! men austin e ju halv bror med filip..? men han fanns inte med på släkt trädet.. och e bo viktors son?? nä.. det hade jag ingen aning om..
Austin hittar jag inte på ett enda av familjeträden.... Mmmm.... Eller är jag blind....
Kate är väl mamma till de alla, eller hur.... Austin, Philip, Lucas och Bille..... Men hur många pappor har hon till de...... Har Austin och Bille sammam pappa?? Och Lucas en.... Och Philip en..... Eller hur ligger det till....
Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
Caroline Brady måste haft en affär med Victor Kiriakis,, blev med barn och så POFF kom Bo Brady.....
Detta gör att Bo är halvbror med Roman, Kimberly och Layla Brady....
OCH att Bo är halvbror med Philip och Isabella (som Kirikais också är pappa till... )
Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster