Ursprungligen inskrivet av Lillen men jag hade ingen aning om att bo var halvbror med philip.. trodde bara det var austin och billie..
men då måste ju bo va bror med austin oxå..
Nä..... Austins pappa heter inte Kirikis utan Roberts..... Så de är bara styvsyskon eller hur jag nu ska säga det.... Fast Bo har ju enbart vuxit upp i Bradyfamiljen så jag tror inte de ser det på så sätt......
heregud vad förvirrat!! men på tal om alla gamla typer, hur försvann carrie från serien egentligen? minns att ag bara tyckte hon var borta en dag men hin måste ju försvunnit på något vis?
Ursprungligen inskrivet av dippidutten heregud vad förvirrat!! men på tal om alla gamla typer, hur försvann carrie från serien egentligen? minns att ag bara tyckte hon var borta en dag men hin måste ju försvunnit på något vis?
This caused some MAJOR tension. Carrie is fighting her feelings for Mike while Austin ran off with Sami, after she was found guilty of the murder of her fiance. Carrie and Mike weathered his sexual harrassment trial, and it wasn't long before the two became lovers. Austin served her with divorce papers after learning of her infidelity. When Mike returned to town after a brief absence to ask her to marry him, she accepted, and left to go to Israel with him. It is unknown if they married.
Ursprungligen inskrivet av Lillen mike flyttade, carrie viste inte vart.. sen kom han tillbaka för att fra till henne... och tillslut flyttade hon med..
är det någon som vet ifall det är nåt fel på bo and hopes bebis (som då egentligen är marlos bebis, hon drack väl ganska mkt under graviditeten dessutom...)
Ursprungligen inskrivet av dippidutten är det någon som vet ifall det är nåt fel på bo and hopes bebis (som då egentligen är marlos bebis, hon drack väl ganska mkt under graviditeten dessutom...)
hmmm.. ja, det verkar väl som nått e fel på babyn, men när john höll honom så tystnade han...
hrm.. jag missade avsnittet idag tyvärr, hann bara se reprisen från igår...
vet man föresten vem som gjorde marlo med barn ?
o har det kommit fram vad mimmi sysslar med än ?
Ursprungligen inskrivet av dippidutten hrm.. jag missade avsnittet idag tyvärr, hann bara se reprisen från igår...
vet man föresten vem som gjorde marlo med barn ?
o har det kommit fram vad mimmi sysslar med än ?
nix, ingen vet vem som gjorde marlo på smällen och inte heller va mimi håller på med..!!
I och med att jag läst på mig lite inne på diverse hemsidor vet jag en massa nu....
*Hemlig*
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
haha så är jag oxå i vaniga fall men när det gäller såna extrama långkörare som glamour o days of our lives orkar jag helt enktel inte se ALLT utan ibland snokar jag lite får vet, ser inte på det på ett tag för att några veckor/månader senare fastna i skiten igen
för egentigen, men bara egentligen är det ju trams
Har de visat avsnittet där Sami och Austin färdas genom någon typ av skärseld fiffigt kallad Eden?? Jag har ju sett bilder och det verkar vara ett inte missa avsnitt (eller om det är flera avsnitt vilket nog är troligt när det gäller Day´s)
Visste ni att hon som spelar "ghoul girl" Chloe, som sjunger opera, är dotter till den svenske tonsättaren och dirigenten Ulf Björlin? Sån fakta kan man snubbla över om man slösurfar, minsann. Det som inte finns på Internet, det finns inte.
Sami måste ju va sjuk som vill ha den där tråkiga Austin, blev hon omskuten som barn eller vill hon inte knulla. En knull på en jävla massa år och det var då Austin va drogad till medvetslöshet!