Ursprungligen inskrivet av Paradise-Hotel* Stafano e pappan
DEt är jag absolut inte så säker på... Jag var så utråkad en dag när regnet forsa ner utanför fönstret så jag surfade in på hemsidan och började läsa...vilket jag ångrar nu såklart..de ligger ju några år framåt i tiden i USA. Så nu vet jag vilka som gifter sig, skiljer sig och försvinner ur serien...inge kul alls.
Ursprungligen inskrivet av Jasmin DEt är jag absolut inte så säker på... Jag var så utråkad en dag när regnet forsa ner utanför fönstret så jag surfade in på hemsidan och började läsa...vilket jag ångrar nu såklart..de ligger ju några år framåt i tiden i USA. Så nu vet jag vilka som gifter sig, skiljer sig och försvinner ur serien...inge kul alls.
Det stod vilken som var pappan med...
Gillar du också Days och Noice? Vilken kanonpingla du måste vara! Ska vi dejta när du har tröttnat på Sköldpaddan kanske
Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. Men det är oftast svårt när man inte ser den. För när vännerna försvinner och när kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon! Ett hjärta kan gå itu och ett hjärta kan gå i tusenbitar säger du att du är min vän så är du kanske det *not*
Mitt namn är Frickis och jag tänker inte vara tyst. Jag tänker inte sitta där och vänta på att bli kysst!
Såg lite på days idag och john har tydligen berättat för marlena att han tror han är far till hopes barn. hon blev lite upprörd och funderar nu på om deras förhållande skall överleva detta. hope tycker att john är lite jobbig och skum eftersom han tar så mkt intresse i hennes barn. Bo är på irland, tror jag...
Läste lite på nbc:s hemsida om vad som händer nu i days...:
Spoiler:
tydligen blev en massa stora karaktärer (bland annat roman och gamla vithåriga farmodern) mördade av ngn seriemördare. efter ett antal mord och who-did-its fram och tillbaka visade det sig att marlena var mördaren... men det skumma är att efter alla dessa mord så vaknade hlet plötsligt alla döingar upp på en ö som nån hade gjort till salem och där springer nu alla omkring och letar efter en väg hem... det har de tydligen gjort ganska länge nu