Ursprungligen inskrivet av Ladybird Holy crap! Alltså, vad är det för skumma manusförfattare dessa serier har?
ja, lite urspårat är det allt...
och folk anklagade sunset beach för att vara kocko...
Hopes kusin Jennifer tror jag. Hon flyttade till Afrika med sin stora kärlek Jack för ett tag sen.
Ursprungligen inskrivet av gittan Hopes kusin Jennifer tror jag. Hon flyttade till Afrika med sin stora kärlek Jack för ett tag sen.
aha.. men hur tusan kan hon känna till deras situation då? hrm.. jaja..
jag råkade missa några avsnitt för ett tag, är det nån som kan berätta för mig hur belle hamnade på sjukhus? jag gissar på att brady inte alls har skadat henne.. medvetet ialla fall??
- Bo har kommit hem från Irland och upptäcker att han missat en del medan han var borta... som JT's dop och faktumet att han inte är pappa till ungen. Nu planerar han och Hope ett bröllop som ska äga rum till jul.
- Marlena drev Brady till att rymma hemifrån. Abe haffade honom till slut, men råkade ge honom ett pistolskott i ryggen. Nu ligger Brady på sjukhuset och är helt handikappad. Alla (framförallt John) skyller tragedin på Marlena.
- Marlena håller på att få ett nervsammanbrott av all mobbing hon får utstå, och eftersom hennes äktenskap knakar i fogarna.
- Tonåringarna krigar mot varandra. Idag hittade Chloe en död råtta i sitt skåp i skolan, men hon är ute efter hämnd.
- Nicole håller på och porrar sig med Victor...
- Jennifer är tillbaka i stan, men bär på hemligheter om vad hon sysslat med under tiden hon var borta. Det är nåt skumt som har hänt, men man har inte fått veta vad ännu.
- Brandon driver en vandetta mot Abe, eftersom han såg honom hångla med hans mamma för 20+ år sen.
- Sami har nästlat in sig i italienska maffian och lever lite farligt...
...Austin & Gretas kamp i Days' Stjärnornas Krig. Austin ("Luke Skywalker") måste, tillsammans med Greta, kämpa i diverse dueller för att bevisa sin dygd. De ska klara ett antal mandomsprov innan Greta får överta prinsesskronan från sin mamma Gina. För närvarande befinner de sig i en grekisk gladiator-värld, där Austin måste fightas mot några muskelberg. Det är den slutgiltiga kampen, och om Austin förlorar så dör han "på riktigt"!
Har dom hörtalas om Timeline? Handlingen verkar ju röra sig framåt med typ 1,5 dygn i veckan ändå blir nyfödda sexueltmogna på 3 omgångar av serien. Alla hamnar i nåt ålderslöst träsk i 20-30 år åldern!
Ursprungligen inskrivet av Reverend_Raw Har dom hörtalas om Timeline? Handlingen verkar ju röra sig framåt med typ 1,5 dygn i veckan ändå blir nyfödda sexueltmogna på 3 omgångar av serien. Alla hamnar i nåt ålderslöst träsk i 20-30 år åldern!
Händer det något riktigt spännande så går det ännu mer långsamt...
(grattis förresten )
Citat:
Ursprungligen inskrivet av klarakatten Händer det något riktigt spännande så går det ännu mer långsamt...
(grattis förresten )
Fulungen med parabolantennsöronen "Will" har ju börjat skolan fast hen typ skulle va 1,5 år om "timelinen" hade stämt. Den där Dr Rolf då, han hade ju haft Nobellpriset om han bara hade satsat på laglig forskning i stället för att vara springpojke pt Di Mera!
Ursprungligen inskrivet av Reverend_Raw Fulungen med parabolantennsöronen "Will" har ju börjat skolan fast hen typ skulle va 1,5 år om "timelinen" hade stämt. Den där Dr Rolf då, han hade ju haft Nobellpriset om han bara hade satsat på laglig forskning i stället för att vara springpojke pt Di Mera!
ja, det är ganska mycekt konstiga saker som sker i den här serien..
Men tack och lov att den finns...annars skulle mina dagar gå alldeles förskräckligt långsamt...
Det är min stund på dagen när jag låter mig själv bara sjunka ner i soffan med en kopp the och bara fly en stund...ganska skönt faktiskt...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av klarakatten ja, det är ganska mycekt konstiga saker som sker i den här serien..
Men tack och lov att den finns...annars skulle mina dagar gå alldeles förskräckligt långsamt...
Det är min stund på dagen när jag låter mig själv bara sjunka ner i soffan med en kopp the och bara fly en stund...ganska skönt faktiskt...
Men nog fan är det ett skumt samhälle där 4-5 generationer ser fullt knullbara ut åldersmässigt samtidig tutan att vara kinky!
Ursprungligen inskrivet av Reverend_Raw Men nog fan är det ett skumt samhälle där 4-5 generationer ser fullt knullbara ut åldersmässigt samtidig tutan att vara kinky!
håller med dig helt och hållet...
Skumt var ordet sa Bull...
Jaa det har jag ju som redan skrivit men det tåls att upprepas...
Days är den bästa serien ever Följt den i ett par år.
Hatar det här med triangel Shawn-Belle-Philip.
Hur kan Shawn bara sno sin kusins fru och hångla upp henne!?
Hur kan Shawn pressa henne och skicka ett brev till Philip?
Hatar Shawn! Philip är bättre för Belle.
Kate kan hon inte sluta lägga sig i allas liv!? Ger hopp om Bo. Ser till så att
Lucas hittar Sami i sängs med Brandon.
Kate hahah! Hon borde fatta att Shawn inte lär hålla sig borta från Belle.