mjo jag trodde först john eftersom han hade skumma återblickar där han o hope var lite kelna med varann men sen började jag oxå undra om det inte var stefano för jag tyckte han verkade lite skum o skal..
Allt tyder väl på att Stefano haft ett finger (eller nåt...) med i spelet även där.
Fast man kan ju hoppas lite på John, det hade varit roligare... Nån annan lär det ju inte vara...
Hoppas på att nån av er kan vara snäll och berätta lite för mig
Har de hittat Hope och Stefano än eller............
Hoppas på att nån av er kan vara snäll och berätta lite för mig
hänt?? händer det nått i den serien
de har hittat hope och steffano, de lämnade ju slottet eftersom de inte hittade spår av varken hope eller steffano men de såg rök komma ut ifrån tornet och de visste att Kurt hade åkt. så de åkte tillbaka och fick ut både Steffano och Hope så nu ligger båda på sjukhuset i paris. och hope minns inte ett skvatt om tiden som prisessan Gina. och tror på fullt allvar att Bo e far till barnet..!
nått mer har väl inte hänt, inte som jag kommer på nu!
Ursprungligen inskrivet av Lillen hänt?? händer det nått i den serien
de har hittat hope och steffano, de lämnade ju slottet eftersom de inte hittade spår av varken hope eller steffano men de såg rök komma ut ifrån tornet och de visste att Kurt hade åkt. så de åkte tillbaka och fick ut både Steffano och Hope så nu ligger båda på sjukhuset i paris. och hope minns inte ett skvatt om tiden som prisessan Gina. och tror på fullt allvar att Bo e far till barnet..!
nått mer har väl inte hänt, inte som jag kommer på nu!
Tack för ditt svar
Du har helt rätt i att det inte händer mkt i serien, men om man inte kan kolla (har ju blivit beroende ) så kan man ge sig fasen på att det lilla som faktiskt händer, sker just då
Du har helt rätt i att det inte händer mkt i serien, men om man inte kan kolla (har ju blivit beroende ) så kan man ge sig fasen på att det lilla som faktiskt händer, sker just då
stämmer väldigt bra!! man måste lyckas pricka in de avsnitten som allt händer på!! missar man det, missar man väldigt mycket!!
skönt att jag var till nån hjälp.. läste mitt inlägg och det kändes rörigt!!
Jag har läst för ganska länge sedan att det var en omröstning bland tittarna i USA om vem som skulle vara pappa till barnet. Har jag inte helt fel så ska det vara
Then she won the custody battle against her former friend Lexie for her real baby Zack and subsequently discovered that Bo was Zack's father, not John as she had suspected.
Ursprungligen inskrivet av Kronis från days-sidan:
Spoiler:
Then she won the custody battle against her former friend Lexie for her real baby Zack and subsequently discovered that Bo was Zack's father, not John as she had suspected.
Vad det blir virrigt nu har jag i´ngen aning om vad jag ska tro! Den som lever får väl se