Den ultimata såpan är och kommer alltid att vara Dynasty, Dallas kan slänga sig i väggen. I dallas fanns bara JR som intressant person, dynasty hade säkert 5 väldigt intressanta karatärer, länge leve Carringtons och Colbys!!!!!
Oj, vilken flashback jag får av din post! Konstiga Emma som alltid tryckte i trappan, Lance "hunken", Cole och hans syster (som väl försvann ur serien på nåt konstigt sätt ) och Angela... Det var ju hur bra som helst!
saknar mest DALLAS, sen Dynastin, kommer ihåg jag alltid åt en speciell rätt till dynastin på eftermiddagarna innan när d rullade.
Tur Falcon Crest rullar på natten nu iaf.
__________________ "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
Ursprungligen inskrivet av sienna Oj, vilken flashback jag får av din post! Konstiga Emma som alltid tryckte i trappan, Lance "hunken", Cole och hans syster (som väl försvann ur serien på nåt konstigt sätt ) och Angela... Det var ju hur bra som helst!
Ser till min stora förlägenhet att jag totalt kopplade Falcon Crest när du skrev om Dynastin! Får skylla på dan före dan före dan före dopparedannoja! Reagerade inte på det förrän Ghandi nämnde Falcon Crest.
Dynastin var också bra, men Falcon Crest rockade!
Ursprungligen inskrivet av Ghandi saknar mest DALLAS, sen Dynastin, kommer ihåg jag alltid åt en speciell rätt till dynastin på eftermiddagarna innan när d rullade.
Tur Falcon Crest rullar på natten nu iaf.
Har börjat titta på Dynastin från början på DVD... Och jag blev lite förvånad av hur mycket som inte bara är kärlek och relationer... Det är ju oljepolitik och rehabilitering av psykiskt sjuka och homosexualitet och vegetarianer... Hade inget minne av att det var så många heta potatisar som avhandlades.
Det är väl också "Aaron spelling" som ligger bakom den med va? Hans serier är bra!
Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. Men det är oftast svårt när man inte ser den. För när vännerna försvinner och när kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon! Ett hjärta kan gå itu och ett hjärta kan gå i tusenbitar säger du att du är min vän så är du kanske det *not*
Mitt namn är Frickis och jag tänker inte vara tyst. Jag tänker inte sitta där och vänta på att bli kysst!
Ursprungligen inskrivet av JörgenS Adam Carrington - Gordon Thompson, serievärldens coolaste badguy!
Uuuh, han var otäck!
Dynastin rockade! Minns lite vemodigt eftermiddagarna på högstadiet när man skyndade sig hem för att hinna se först Love Boat, sen Dynastin.
Ursprungligen inskrivet av JörgenS Adam Carrington - Gordon Thompson, serievärldens coolaste badguy!
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen inskrivet av monster Har börjat titta på Dynastin från början på DVD... Och jag blev lite förvånad av hur mycket som inte bara är kärlek och relationer... Det är ju oljepolitik och rehabilitering av psykiskt sjuka och homosexualitet och vegetarianer... Hade inget minne av att det var så många heta potatisar som avhandlades.
Finns Dynastin på dvd i sverige; eller var har du fått tag i den?
Jag måste medge att jag också blir förvånad. Jag känner bara till Dynasty- The Reunion, men den utspelar sig ju när allt är slut. Men finns Dallas på DVD så torde också Dynastin säkert finnas.