ett fint minne för mig av år 2005 är denna Darin-tråden. Så rolig - glad - med massor av inf... inte mycket mer än dygn kvar av 2005 nu...året som jag alltid kommer att tänka på som året med D-tråden.
Ursprungligen postat av Mily
Julgalan, Luleå 3/12-05
>2
Och faktiskt - Just det där framträdandet var bra.... Ja, det med Elin Lantho alltså..... (Stavar hon efternamnet så... )
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
I know that we all got one thing
that we all share together
we got that one nice dream
we live for
you never know what life could bring
coz nothing last for ever
just hold on to the team
you play for ...
Hej alla glada jag ska precis gå o lägga mig efter en lång o rolig dag. Vill bara säga tack för året som gått o tack för allt stöd ni gett mig, hoppas vi ses igen! Gott Nytt År!! Kram/D ..
Ursprungligen postat av Mily Darin: Rim från mig till er =)
Hej alla fans, tyckte ni skrev så fina julrim så jag har ett rim åt er om året som gått. =)
År 2005 har varit ett år som jag aldrig kommer att glömma
Jag har fått vara med om något som jag aldrig vågat drömma
Det började med ett skivkontrakt från SonyBMG
Som fick mig o verkligen börja lé
Sen spelade jag in min försts skiva
Med singeln money for nothing o snart en video skulle bliva
Den var väldigt färgglad o ganska bra
men de andra blev bättre o då blev jag gla
I våras var det en hektisk turné landet om
Men plötsligt var det sommar, Uggla o Philipsson
I smyg spelade jag in när jag kunde
För att släppa singeln Step up den sjunde
Nu har året helt plötsligt kommit till sitt slut
Snart kommer vårturnén, sitt ner o njut!
Nu vill jag tacka alla mina fans
o jag hoppas vi ses nästa år,
Now everybody dance hehe..
Gott Nytt År! kram/Darin
en sån rar kille han är Darin...jag tycker detta är så fint skrivet av han till sina fans. Likaså mobilhälsningen innan han gick och la sig visar att han är omtänksam...
Heeeej allihopa!
Just nu är jag med dansarna och tränar dans inför turnén, idag är det Laura som gäller . Det är många steg som ska läras in, men det är så kul så det gör inget hehe. Nu ere bara att repa o repa, sen ere dags att stå på scen igen..woho! Ha det bra allihopa :P. Kram/Darin
Ursprungligen postat av LINDITA
Killen jobbar hårt! Ser fram emot att vara med på Darins konsert... Det blir antingen i Umeå eller Piteå för min del :-)
flera städer är slutsålda....inte umeå i piteå än iaf... =) har du sett han live någon gång? i sommras ägde han med lena och uggla....
Attans att man inte såg Elin Lanto och Darin uppträda tillsammans. Det är en konstelation jag tror hårt på, gillar båda.
Fick senaste skivan i julklapp. Lite chockad blev jag, bilderna var så sjukt snygga. Alltså, Darin var snygg. Aldrig sett dom innan, så jag blev rejält positiv överraskad. :P
Ursprungligen postat av FameFactory!!!
Attans att man inte såg Elin Lanto och Darin uppträda tillsammans. Det är en konstelation jag tror hårt på, gillar båda.
aa men min favvolåt från turnén i sommras är Darin och Lena Ph's "Kärleken är evig"