Videon kan komma att bli lite sen...vi diskuterar en liten omklippning av ett mittro....
Jag tycker inte det går att jämföra någon av mina fyra videos till Darin - de är alla väldigt olika varandra - denna är absolut hårdast, både i attityd och look...den är grovkornig och skitig, ingen direkt story - bara massa dans och rörelse.
Vi filmade med två st filmkameror och sprang mest runt och hittade på allteftersom.
Väldigt befriande för alla eftersom alla andra videos vi gjort har varit väldigt kontrollerade i fråga om scener och filmvinklar.
Det var viktigt att den inte hade något av Step up i sin form eller look.
Men som sagt, detta är nog en video att älska eller hata.
Hej alla! (Hei kaikki!) Just nu är jag i Finland, Helsingfors o har varit med på Nrj radio awards..vilken hääärlig publik det var här idag! Ajusste jag vann bästa nordiska låt o fick det här priset, tack så mkt alla som röstat. You're the best kram/D
Han vann för bästa svenska manlige artist också. =)
Senaste redigerad av Mily den 19/01-2006 klockan 21:11.
Hoppas han vinner MÅNGA priser 2006,det förtjanar han..se vad han har gjort på bara 1 år
killen är ju hur grym som helst med all energi han har inom sig.
Tror att han vill det här så mycket att energin aldrig tar slut
Ursprungligen postat av adjom
Hoppas han vinner MÅNGA priser 2006,det förtjanar han..se vad han har gjort på bara 1 år
killen är ju hur grym som helst med all energi han har inom sig.
Tror att han vill det här så mycket att energin aldrig tar slut
Absolut... Darin lägger hela sin själ i musiken....han var helt utom sig av glädje ikväll när han fick de prisen...han tacka alla sina fans och sa att han älskar de...han sa det även på finska.
NRJ galan visas på ZTV den 28:e januari, kl 20:00.
Senaste redigerad av Mily den 20/01-2006 klockan 14:57.
Om Darin kör slut på alla priser nu, vad ska han glädjas åt sen??
Pssst: Klart han tackar fansen, fattas bara annat!!!!
Streets are uneven when you're down
Mily! du tror väl inte att om Darin får alla priser som du tycker att han är värd för enligt din teori så finns det ingen bättre artist, du är verkligen ute på hal is vad har spelningar i Kreta för värde. Framgång får han inte genom en massa priser att Darin har en massa ungdommar som röstar på honom det bevisar inte hans storhet
Många Grattis till Darin som är värd sina priser även om inte alla tycker samma.
Mily, min vän låt ingen ta ifrån oss glädjen över våran smak..för vi har smak för det som är bra. Jag ville ju så gärna varit här och skålat med dig igår kväll men det gick inte tyvärr. Kram på dig!
Här kommer en rolig nyhet för alla fans i Stockholm!
Darins konsert den 30 januari är flyttad från Göta Lejon till Globens Annexet tack vare det stora trycket på biljetter. Spelningen börjar 19.30 och sålda biljetter gäller.
Nu är det dags för den årliga P3 Guld-galan, P3 Guld är en hyllning till ung svensk musik. Galan äger rum på Storan i Göteborg. Darin är nominerad i två kategorier och öppnar dessutom med ett uppträdande.
Ursprungligen postat av Mily
Sen blir det nog "världspriser"... fortsätter tro starkt på den killen.
Btw nu på onsdag, den 25 januari, släpps Darins nya singeln "Want Ya!" i skivaffärerna.
ska bli skoj att se Darin på tv ikväll. Om det inte blir något pris ikväll, förstår jag det..för det går ju inte att vinna jämt. Men hoppas gör jag ju såklart..
Ursprungligen postat av rosalita
ska bli skoj att se Darin på tv ikväll. Om det inte blir något pris ikväll, förstår jag det..för det går ju inte att vinna jämt. Men hoppas gör jag ju såklart..
Ursprungligen postat av rosalita
det är bestämt "Want Ya", han framför ikväll.
Han var grym! =) men tyvärr blev det inget pris denna gången... inte så konstigt heller... de som vann är stora artister i P3 och spelas mest där.
Ursprungligen postat av Mily
Han var grym! =) men tyvärr blev det inget pris denna gången... inte så konstigt heller... de som vann är stora artister i P3 och spelas mest där.