Ja, han blev nominerad i alla kategorier som det gick att nominera honom, precis som förra året fast 'nykomling' blev det inte nu. =D Det blir lite svårt att slå Martin Stenmarck med tanke på hans succé i år men Darin har många fans så... *håller tummarna*
Ursprungligen postat av Mily
Ja, han blev nominerad i alla kategorier som det gick att nominera honom, precis som förra året fast 'nykomling' blev det inte nu. =D Det blir lite svårt att slå Martin Stenmarck med tanke på hans succé i år men Darin har många fans så... *håller tummarna*
Glöm inte Ola! Hans fans måste ha röstat flera gånger var (med tanke på alla hans nomineringar) och lär nog göra det nu också
Ursprungligen postat av Invisible
Glöm inte Ola! Hans fans måste ha röstat flera gånger var (med tanke på alla hans nomineringar) och lär nog göra det nu också
Jo, det är sant. Det fanns värsta fjäsk/fiska röster-intro på hans hemsida under nominerings-perioden. Och om man läser i hans gästbok så skriver hans fans att de röstade 100 gånger var typ... asså det är inte alls konstigt att han hamnade bland alla de nomineringar.. men jag ser inte honom som något större hot mot Darin fast man vet ju aldrig..beror på hur mycket fansen är aktiva och röstar. Men mycket möjligt att han vinner priset för årets "nykomling" om inte Sebbes fans är lika mycket aktiva och röstar... men hur som helst kul för Ola.
En sak jag undrat över alltsedan Darin var med i Idol.... är hur han kan hålla på och tvärslänga med huvudet sådär hela tiden? Han knixar ju till med nacken lite då och då i varenda uptempolåt som han sjunger. Provar man att göra så själv så gör det ju skitont. Jaja, jag erkänner.. jag har provat... bara för att se hur jäkla ont det gör. Att killen inte har en whiplashskada vid det här laget är ju en gåta.
Vilken härlig bild! Uppträdandet med "If You Wanna" var också jättebra, det är alltid roligt att höra lite andra arrangemang (eller vad det nu heter) av hans låtar... Hans bakgrundssångerska ser ut att ha bränt sig ordentligt i solen. Tack Mily för alla klipp och bilder!
Det här kommer att bli en inressant duett hoppas att det är en nyskriven låt,de är de klart största stjärnorna från Idol någonsin så det borde bli något fantastiskt av det !
Senaste redigerad av Dethleff den 08/12-2006 klockan 17:38.
20.00 Bengt Magnusson och Agneta Sjödin hälsar välkomna!
20.06 Carolina Klüft och Gry Forssell gör entré i studion i Stockholm.
20.08 Carola uppträder med låten "Jag ger allt". 20.29 Darin och Agnes sjunger en duett "La Tortura".
20.53 Rigo framför låten "Oh Ay".
21.20 Moneybrother sjunger "De vet ingenting om oss".
21.45 Mr Black (en lokal artist från Colombia) uppträder och sjunger.
22.27 Lisa Miskovsky framför låten "Sweet Misery".
22.49 Slutnummer.
20.08 Carola uppträder med låten "Jag ger allt". 20.29 Darin och Agnes sjunger en duett "La Tortura".
22.49 Slutnummer.
Alla tider är cirkatider.
Tack skall du ha Milly
__________________ Kör hårt,det kan gå I morgon kan det vara försent
22.49 Slutnummer.
Alla tider är cirkatider.
Åh, om tidtabellen håller kanske jag hinner se det "live" trots allt. Ska iväg på en spelning (och se ett finskt band som heter Technicolour). Fast laddar nog videon i alla fall. Tack Mily för infon!
Ursprungligen postat av LillaMy
Åh, om tidtabellen håller kanske jag hinner se det "live" trots allt. Ska iväg på en spelning (och se ett finskt band som heter Technicolour). Fast laddar nog videon i alla fall. Tack Mily för infon!
och du får ha det så trevligt ikväll LillaMy. Duetten mellan Agnes & Darin kommer att bli fin så det är bra att du laddar videon.
Föredrar Darin då han sjunger solo.
Och Agnes? En av de största inom idol? ehm...hon sjöng ju hur trist som helst+ att när hon skulle sjunga refrängen så hördes hon ju inte ens...
inget med de tiderna stämmer ju...
Nä det gjorde tyvärr inte det
Jag fick rusa ner i panik i tvättstugan och slänga in en maskin tvätt till men jag han precis upp och fick se deras uppträdande.
Det blev mest en trött gäspning av duetten La Tortura, och som skrivet tidigare i detta forum så var det en rätt svag insats av Darins duett-partner..Kändes mest lite smått pinsamt tycker jag. Nu vet jag ju iof inte med hurpass stort allvar de inblandade gav till låten. Kanske mest var en axelryckning av Darin o Agnes. Hoppas dom gör bättre ifrån sig om dom får försig att göra någon mera duett, mest hoppas jag att dom inte får för sig den tanken.
Ursprungligen postat av rosalita
jag tyckte dom var helt underbara. Darin en riktig charmör och Agnes söt och strålande som vanligt. Himla roligt att se dom.
Ja Agnes är så söt att man nästan blir knäsvag
Ursprungligen postat av rosalita
jag tyckte dom var helt underbara. Darin en riktig charmör och Agnes söt och strålande som vanligt. Himla roligt att se dom.
Visst, hon ser bra ut.
då är hon strålande...suck.
Ursprungligen postat av TooToughToDie
Det blev mest en trött gäspning av duetten La Tortura, och som skrivet tidigare i detta forum så var det en rätt svag insats av Darins duett-partner..Kändes mest lite smått pinsamt tycker jag. Nu vet jag ju iof inte med hurpass stort allvar de inblandade gav till låten. Kanske mest var en axelryckning av Darin o Agnes. Hoppas dom gör bättre ifrån sig om dom får försig att göra någon mera duett, mest hoppas jag att dom inte får för sig den tanken.
Ja dom hade en hel del problem med ljudet tyvärr i mellanåt,men det var ju det dåliga vädrets fel