AlltOmTV.se
Din oberoende guide i TV-träsket Mäklare

Gå tillbaka   AlltOmTV > TV-forum > Resor
Användarnamn
Lösenord

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 29/03-2005, 19:59   #1
Åke Garbo
Garbo den gudomlige

Åke Garbos avatar

Reg.datum: 12/03-2005
om flickan nu blir glad av att gå runt i en fejkad burberry-keps för att då tror hon att folk tror att hon är rik så är väl det kul.
Åke Garbo besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 29/03-2005, 20:00   #2
Madicken
Handywoman

Madickens avatar

Reg.datum: 22/11-2001
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Marian
Det var ju en fråga som handlade om var man kunde hitta fejkmärkesvarorna, så nog anknyter det till ämnet. Dessutom var väl urartning att ta i.

okej

Madicken besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 29/03-2005, 20:39   #3
lilla jag
.

lilla jags avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Madicken
herregud..en tråd med en frågan om shopping som urartar i tjaffs om varför man vill köpa fejkmärkesvaror?
tjaffs? urartar? haha humor.

Tråden handlar om fejmärkesvaror och köpandet av sådana. Jag och nån till pratade om syftet. (rättare sagt jag o marian undrade om syftet och kexchoklad frågade om märkesfantastgrejen). Kan varken se tjaffs eller urartning men jag kanske har fel glasögon på.

Edit: måhända skulle man kunna tolka det som tjaffs att trådstartaren inte blev så glad över ett tips och blev kritiserad för det men iom att du inte reagerade på det så förstår jag inte vad du menar.
lilla jag besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 29/03-2005, 20:43   #4
Åke Garbo
Garbo den gudomlige

Åke Garbos avatar

Re: Re: Re: Re: Rhodos - shopping

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lilla jag

Jag har visserligen väldigt få kläder där man kan se märke tydligt, tycker fortfarande att det är snyggast utan klotter på kläderna. De tydligaste är nog mina esprit-tröjor som är randiga och på armen står det med några centimeterhöga bokstäver esprit. Sen pike-tröjor från Boomerang där en av knapparna har en bomerang målad på. Men längre än så har jag inte kommit

där fick du iaf till att du minsann bär "äkta" märkeskläder

Gammal 29/03-2005, 20:47   #5
lilla jag
.

lilla jags avatar

Re: Re: Re: Re: Re: Rhodos - shopping

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Åke Garbo
där fick du iaf till att du minsann bär "äkta" märkeskläder

Näe det fick jag till redan i mitt första inlägg som började med "Jag har aldrig förstått grejjen med att köpa fejkmärkessaker."
Gammal 29/03-2005, 20:51   #6
lilla jag
.

lilla jags avatar

Här är mina äkta L.O.G.G. -mjukisbrallor!

med tillhörande äkta Hemtex-tofflor
Bifogade bilder
Filtyp: jpg mjukisar.jpg (122.4 KB, 72 visningar)
Gammal 29/03-2005, 21:40   #7
ParisHilton
Registered User

Reg.datum: 27/03-2005
Jag skulle hellre betala massa pengar än å bli tvingad å gå omkring med en burberry keps, fattade deu inte någonting som jag skrev om att jag är inte ute efter dom märkessaker som ALLA har!

Exemplet med Prada väskan var att jag tycker att dom är sjukt snygga, och inte pga märket för det syns knappt, och jag köper dom inte för att gå omkring och låtsas vara rik, då kunde jag köpt en gucci väska som alla kan se att det är ett märke istället, men ingen fattar det och jag är inte ute efter att bråka, ni kan fortsätta med ert tjafs, jag ville ha tips, det var allt, en tjej (madicken) svarade faktiskt på mina frågor sen kom alla och började tjafsa, och, ja, det urartade, men tack madicken för tipset, du förstår mig i alla fall!

Ni andra dömer mig som nån jävel som går omkring med burberry keps som bara vill visa upp mig och ni vet inte riktigt vad jag pratar om faktiskt!
ParisHilton besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 29/03-2005, 21:56   #8
lilla jag
.

lilla jags avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ParisHilton
Ni andra dömer mig som nån jävel som går omkring med burberry keps som bara vill visa upp mig och ni vet inte riktigt vad jag pratar om faktiskt!
eh, alltså... det var tydligen ett känsligt ämne det här.

Det enda jag undrade var det jag skrev i mitt första inlägg och det var faktiskt inte med en dömande ton. Jag undrade och undrar fortfarande helt ärligt varför man vill köpa en massa fejkmärkesgrejjer. Ber så hemskt mkt om ursäkt att jag trodde att man kunde fråga en sån sak.

Från början ville du ha tips om vart man kan köpa fejkmärkesgrejjer och då kanske det inte är så konstigt att folk tror att du är ute efter fejkmärkesgrejjer.

För övrigt gav pscam dig bra tips också.
Gammal 30/03-2005, 10:44   #9
Åke Garbo
Garbo den gudomlige

Åke Garbos avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ParisHilton
Jag skulle hellre betala massa pengar än å bli tvingad å gå omkring med en burberry keps, fattade deu inte någonting som jag skrev om att jag är inte ute efter dom märkessaker som ALLA har!

Exemplet med Prada väskan var att jag tycker att dom är sjukt snygga, och inte pga märket för det syns knappt, och jag köper dom inte för att gå omkring och låtsas vara rik, då kunde jag köpt en gucci väska som alla kan se att det är ett märke istället, men ingen fattar det och jag är inte ute efter att bråka, ni kan fortsätta med ert tjafs, jag ville ha tips, det var allt, en tjej (madicken) svarade faktiskt på mina frågor sen kom alla och började tjafsa, och, ja, det urartade, men tack madicken för tipset, du förstår mig i alla fall!

jag tippar på att du är 13 år gammal
Gammal 30/03-2005, 10:55   #10
Messalina
woman of wealth and taste

Messalinas avatar

Reg.datum: 27/03-2002
Jag var på Rhodos i augusti med syrran. Då köpte jag en fejk Dolce e Gabbana handväska. Den var dyr, men fin.

Jag köper fejkväskor för att jag inte har råd med äkta vara. Jag älskar väskor, äkta eller oäkta spelar ingen roll för mig så länge jag tycker att de är fina.

Men tillbaka till ämnet: Rhodos har bra shopping, både dyra äkta grejer, dyra fejkgrejer och billiga fejkgrejer.
Jag gillar Rhodos stad!

Miss World Peach
Jag vill vara som Gaffla
Jag knullar dig - därför finns du
Det passar sig inte!
Messalina besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 30/03-2005, 22:14   #11
ParisHilton
Registered User

Reg.datum: 27/03-2005
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Messalina
Jag var på Rhodos i augusti med syrran. Då köpte jag en fejk Dolce e Gabbana handväska. Den var dyr, men fin.

Jag köper fejkväskor för att jag inte har råd med äkta vara. Jag älskar väskor, äkta eller oäkta spelar ingen roll för mig så länge jag tycker att de är fina.

Men tillbaka till ämnet: Rhodos har bra shopping, både dyra äkta grejer, dyra fejkgrejer och billiga fejkgrejer.
Jag gillar Rhodos stad!

Titta, det var det här jag var ute efter med min fråga! Tack så mkt Messalina!

Men det låter jättebra om Rhodos, vi bor i en ort precis utanför Rhodos stad så dit kommer vi nog åka en hel del!
Samma här, jag köper dom inte för att SE rik ut, jag är verkligen inte fattig men jag väljer att lägga mina pengar på annat och köpa tex väskor billigt när de ändå finns för så mkt mindre pengar och är identiska, det är ju bara smart lixom!

Den jag menar som dömer mig är den där jäkla gubben som tippar mig för att vara 13 år, du dömer folk i förväg, en riktigt dålig egenskap, du framstår bara som en besserwisser eftersom jag inte är 13 år tyvärr. Ni kan väl diskutera sånt här i nåt annat forum, jag vill bara ha tips inte klagomål och påhopp.
ParisHilton besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 24/07-2005, 10:40   #12
Jasmin

Jasmins avatar

Reg.datum: 27/07-2004
Hur gick det nu då? Hittade du några fynd?

Jag älskar Rhodos!!!
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:35.