Ursprungligen inskrivet av VikingF Av de vi har sett gå videre til nå, er hun desidert best. Hun MÅ vinne!
fattade inte riktigt allt det där.. men ja fatta slutet o det räcker hehe... du har så rätt så. hoppas sibel vinner o hoppas att hon erövrar hela norden och sen hela europa.. du får hjälpa till med det i norge haha
Ursprungligen inskrivet av mickii JAG KAN BOKSTAVLIGEN SITTA OCH LYSSNA PÅ HENNE I TIMMAR PÅ INTERNET... PÅ DEN LILLA SNUTTEN HON SJUNGER PÅ AUDITION...
de sjuka är att hon itne kom med förra året.. hon va helt underbar då med.... men nu nu nu måste hon med.... de finns inget annat val.... vi måste rösta in henne blad de 10... hon har helt underba röst och en så jävla härlig utstrålining... kom igen svenska folket...
Vilka vi...
Och måste "vi"....
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Vi (jag) tycker inte Sibel är värd min röst.
Han som var sist i audition var bäst.
Sen det här med eran kampanj, kom igen. Ok, jag förstår att Sibel är din polare men du kan väl ta det lugnt.
Darin är min polare men jag hade inga kampanjer.
Ursprungligen inskrivet av Mutu Vi (jag) tycker inte Sibel är värd min röst.
Sen det här med eran kampanj, kom igen. Ok, jag förstår att Sibel är din polare men du kan väl ta det lugnt.
*ulliso*
(Ja.. Minus Darin-biten då men det visst du ju redan.. )
Ursprungligen inskrivet av Mutu Vad är det jag borde veta om Darin biten?
Har du missat alla mina "småbråk" lite varstans på forumet om vad jag tycker och inte tycker om Darin...
det va ett skämt ifall du missa det.. en kampanj beshövs inte
hehe e sibel inte värd din röst? okej då vet vi det, ingen som tvingat dig att rösta
vrf ska du ALLTID säga åt mig att det ta det lungt, "falafel sluta posta bilder på sibel", "falafel bla bla bla".
Ja gör vad jag vill o ja tänker inte ta det lungt för att du tycker det.
Om nu Darin är din polare så fråga honom vad han tycker om Sibel hehe.
Ursprungligen inskrivet av punkd fattade inte riktigt allt det där.. men ja fatta slutet o det räcker hehe... du har så rätt så. hoppas sibel vinner o hoppas att hon erövrar hela norden och sen hela europa.. du får hjälpa till med det i norge haha
Det jeg mente var at hun var den beste hittils (evt dittils) da jeg skrev innlegget. Nei, det blir for dyrt å stemme fra Norge. Hehe..
Ursprungligen inskrivet av melon Jag tycker hon sjöng alldeles fantastiskt vackert och dessutom har världens utstrålning. Ni som påstår att hon inte har någon karisma kan ju ändå fundera på varför ni minns henne från förra året. Hon behöver inte ens nämnas med efternamn dessutom. Om jag säger Emelie från semifinal 4 är det säkerligen inte så många som får en bild i huvudet. Sibel har star quality.
Hon har verkligen det alltså. Man kommer ihåg henne. För det första utklassar hon alla andra i sång, och har en kul personlighet som man kommer ihåg och dessutom är hennes namn annorlunda och lätt komma ihåg.
Sibel är inte värd min röst..blablabla..
snälla smarthead, kanmpanjgrajset var förmodligen ett skämt men du förstod nog inte det,,,
Sibel utklassar alla, hon är bäst !!!
Ursprungligen inskrivet av punkd Sibel är inte värd min röst..blablabla..
snälla smarthead, kanmpanjgrajset var förmodligen ett skämt men du förstod nog inte det,,,
Sibel utklassar alla, hon är bäst !!!
Ööö... Nej..... Det gör hon inte..... Och nej det är hon inte...
Ursprungligen inskrivet av Lurvas Hm.. jag vet inte om jag hade någon jättefavorit.. tyckte om Natalie, tror jag hon hette.. men som sagt det var ingen som jag kände att "wow!".
du tyckte om henne så mkt så hennes namn var lätt att komma ihåg..(tyckte om Natalie, tror jag hon hette)
jag tror jag vill höra Sibel sjunga memory" från "cats", hoppas det blir en musikalomgång o at hon kvar till den. Finns ett så fint tonartsbyte(lr va d heter) i den, som rätt utfört kan få publiken oat ställa sig upp o applådera o kanske fälla en tår.
Eller varför inte "thin of me" från Phantom of the OPERA !
__________________ "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
Ursprungligen inskrivet av Athena Han kanske fick något i ögat.
Ursprungligen inskrivet av lurker Jag längtar att se Sibel igen, jag tillhör också en av dom som bara inte kan hålla tillbaka tårarna när hon sjunger. Det går rakt in i på mig.
återigen, lugn nu.
Överdriv inte reaktionerna nu i kväll
__________________ "You have a divine animal right to protect your own life and the life of your offspring"
Ursprungligen inskrivet av Ghandi vi e lugna o sansade o njuter av Sibel om bara några minuter, just nu e d reklam, men sedan......det var inte någon enstaka tår som rann nerför kinderna på juryordföranden.
O håll nu inte tillbaka era känslor, låt dom komma fram. Våga face the fact
jag talar av erfarenhet, ta det lungt och fint i kväll
vrf ska du ALLTID säga åt mig att det ta det lungt, "falafel sluta posta bilder på sibel", "falafel bla bla bla".
Ja gör vad jag vill o ja tänker inte ta det lungt för att du tycker det.
Om nu Darin är din polare så fråga honom vad han tycker om Sibel hehe.
Imorn e det slutauditioin.. yiiihaaaa
Jag måste dra tillbaka allt jag sagt, hon var hur grym som helst.
Bättre än vad jag någonsin sett henne men det berodde mycket på att hon var tvungen och sporrad av att ha en kanonpartner i duetten...
Men VARFÖR wailade hon sönder sin solodel där i början....