51 besökare online / 43 314 medlemmar / 6 096 176 inlägg / 63 154 ämnen

Ämne: Josefin viker ut sig

Resultat 1 till 25 av 39

Post Josefin viker ut sig

"Gruppsex var ingen hit"

Nu visar sig "Paradise hotels" programledare Josefin Crafoord helnaken i herrmagasinet Café.
    Samtidigt avslöjar TV4-stjärnan att hon haft gruppsex:
    - Jag har provat att vara fler än två i sängen.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=436113
    .
    Bifogade bilder
    Jessiss avatar
    Uppgraderad
    Reg.datum sep 2002
    Ort Luleå
    Inlägg 80 751
    Ser man ut som henne så är det väl inte konstigt att man gör det....

Snygg bild i Expressen...
    Du fylder op min tænketank
    Så alting går i stå
    Ur Café 10/2005 :

Skönaste tjejen i höstens Paradise hotel? Programledaren, såklart. För Cafés Mats Strandberg berättar Josefin Crafoord om Robbie Williams raggförsök, vikten av att reta upp folk och varför hon är en fantastisk flickvän.

Josefin Crafoords fans är männen som vill ha henne, förortens fjortis-tjejer som vill vara henne och bögarna som vill vara hennes bästa vän.
    Hon är hårt arbetande småbarnsmamma på dagarna, men lyxförpackad glamdrottning på nätterna. Självsäker som få, men mer ödmjuk än de flesta. Krävande, men hårdast mot sig själv. Personlig, men mån om det privata. Cool, utan att sträva det minsta efter att vara creddig.
    Och trots det yttre skalet – en nydetonerad bomb av svallande löshår, höga klackar och skira tyger – har jag fortfarande inte träffat en enda mediefeminist som inte gillar henne. (”Absolut”, är för övrigt Josefins svar på frågan om hon själv är feminist.)
    Efter att ha känt henne i snart sju år – vi hade arbetsplatsen ZTV som gemensam startpunkt – hittar jag fortfarande nya lager av Josefinska motsägelser.
    Och för att inleda den här intervjun – som görs vid mitt köksbord, ett par dagar innan Josefins avresa till Mexiko och Paradise hotel – tänkte jag gå direkt på den kanske största paradoxen av alla: hennes bakgrund.
    Josefins morföräldrar, familjen Leffler, har haft hus på Rivieran och är med i posha Svenska Klubben tillsammans med folk som Git Gay. Hennes familj äger i princip en hel ö på svenska västkusten, och Leif Pagrotsky har hus på deras mark. De har dessutom lägenheter i Göteborg och Paris… ja, vi snackar överklass av den gamla skolan.
    Ändå har Josefin växt upp under nästan hippieartade former med sin mamma i olika flummiga kollektiv.
    – Ja, säger hon, mamma bröt sig loss rejält. Hon var bara i 15-årsåldern när hon träffade min pappa, som var en tio år äldre proggig partyprisse. Med skägg såklart. En snygging. Det var väl han som introducerade henne för hela gröna vågen-grejen. Han tyckte att snobberiet som mina mor-föräldrar stod för var rena skiten. Så de drog till Vimmerby för att starta krukmakeri.
    Hur har de skilda världarna påverkat dig?
    – Jag är svårimponerad och har lätt att anpassa mig efter olika miljöer. Framför allt värderar jag inte människor efter pengar eller status – jag tycker inte att det ena är bättre eller sämre än det andra.
    Hur gott ställt har du det själv?
    – Eftersom jag är en ”spender” så är jag inte särskilt rik. Pengar är till för att göras av med, att samla på hög har aldrig varit min grej.
    Känner du dig mest hemma bland bohemer eller överklassen i dag?
    – Jag har båda världarna i mig samtidigt, hela tiden. Det är väldigt trevligt att fira min mormors födelsedag på ett fint slott i Skåne, som vi gjorde häromveckan. Men efteråt är det väldigt skönt att komma hem till Södermalm och bara få vara...
    Bifogade bilder
    -
    Bifogade bilder
    Senast redigerat av Klarblå den 2005-09-14 klockan 16:38.
    Ron Obviouss avatar
    i mongofilens våld
    Reg.datum apr 2003
    Ort I ditt medvetande
    Inlägg 65 719
    Herregud, varför?
    "ManAvOrd"
    Musik som görs för att sälja
    och inte för din mentala hälsa
    ska tyna bort
    siennas avatar
    Category five hater
    Reg.datum mar 2004
    Ort bystan
    Inlägg 181 392
    Ursprungligen inskrivet av Ron Obvious
    Herregud, varför?
    Förmodligen försvarar hon sig med samma floskel som Linda Skugge, Pernilla Wahlgren och andra gjort till sitt mantra:

För att visa att en småbarnsmamma kan vara sexig fast hon fött barn.

I could be fake
    I could be stupid
    You know I could be just like you

Sassy
    Denxs avatar
    Superlem
    Reg.datum jan 2003
    Ort småland
    Inlägg 6 066
    vaddå utvik??
    klädlös låter mer sanningsenligt.
    Aha, om man skriver något här så blir
    inlägget längre.

Ron Obviouss avatar
    i mongofilens våld
    Reg.datum apr 2003
    Ort I ditt medvetande
    Inlägg 65 719
    Ursprungligen inskrivet av sienna
    Förmodligen försvarar hon sig med samma floskel som Linda Skugge, Pernilla Wahlgren och andra gjort till sitt mantra:

För att visa att en småbarnsmamma kan vara sexig fast hon fött barn.

Men det drabbar ju oskyldiga människor!
    "ManAvOrd"
    ska tyna bort
    siennas avatar
    Category five hater
    Reg.datum mar 2004
    Ort bystan
    Inlägg 181 392
    Men det drabbar ju oskyldiga människor!
    Arabvärlden har självmordsbombare, Sverige har desperata småbarnsmammor med komplex som känner ett behov av att fläka ut sig på tidningsframsidor för att förverkliga sig själva.
    I could be fake
    I could be stupid

Sassy
    Arabvärlden har självmordsbombare, Sverige har desperata småbarnsmammor med komplex som känner ett behov av att fläka ut sig på tidningsframsidor för att förverkliga sig själva.
    WORD!
    Samma nick sen 2002
    Sverige har många idioter som sitter bakom sina skärmar och spottar åsikter bakom påhittade namn också.
    Sverige har många trevliga sjöar och nattklubbar för er som gillar fiske.
    VB
    Styrelsen.
    Eller de gör det av detta skäl kanske?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...700638,00.html
    järnspetts avatar
    Telefonkåt.
    Reg.datum nov 2004
    Ort Uppsala
    Inlägg 317

Fattar inte att folk orkar jaga upp sig. Tror inte direkt någon satte en pistol mot huvudet på henne och tvingade henne att ställa upp.

EDIT - Apropå PR, så är det självklart en väldigt stor anledning till det. Att pressen "sensationellt" insett detta till slut är väl sannerligen på tiden, med tanke på att kändisar "vikt ut sig" (otroligt fjantig och missbrukad term för övrigt) i många, många år på ett eller annat sätt för att göra reklam för något.

Men men... finns det inget annat att lägga ner energi på så kan man ju alltid ge sig på lyxproblem som att gnälla om de fruktansvärda "utviken"

(Nä, kan nog inte påstå att jag personligen orkar bry mig. För min del känns det ungefär lika meningslöst att gnälla om utvik som att lägga ner energi på att tjafsa om politik eller religion.)
    m52s avatar
    Registered User
    Reg.datum jan 2003
    Inlägg 7 177
    Ursprungligen inskrivet av Klarblå
    Eller de gör det av detta skäl kanske?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...700638,00.html
    Väntar ivrigt på detta fenomen: Allt-om-TV-skribent viker ut sig för att göra PR för sin tråd.
    Vem blir först?
    siennas avatar
    Category five hater
    Reg.datum mar 2004
    Ort bystan
    Inlägg 181 392
    Ursprungligen inskrivet av m52
    Väntar ivrigt på detta fenomen: Allt-om-TV-skribent viker ut sig för att göra PR för sin tråd.
    Vem blir först?
    I could be fake
    I could be stupid

Sassy
    Ron Obviouss avatar
    i mongofilens våld
    Reg.datum apr 2003
    Ort I ditt medvetande
    Inlägg 65 719
    Ursprungligen inskrivet av järnspett

Fattar inte att folk orkar jaga upp sig. Tror inte direkt någon satte en pistol mot huvudet på henne och tvingade henne att ställa upp.
    Jag vet inte vad det är du tror att "folk" tycker, men personligen tycker jag att Josefin "kollegorna är avundsjuka på mig för att jag är smart, snygg och inte har hängbröst" Crafoord är subbornas subba. En plastig dryghög som behållit sin förre makes namn eftersom det är fiiint. Och hon är en av de sista jag vill se naken.
    "ManAvOrd"
    ska tyna bort
    siennas avatar
    Category five hater
    Reg.datum mar 2004
    Ort bystan
    Inlägg 181 392
    Jag vet inte vad det är du tror att "folk" tycker, men personligen tycker jag att Josefin "kollegorna är avundsjuka på mig för att jag är smart, snygg och inte har hängbröst" Crafoord är subbornas subba. En plastig dryghög som behållit sin förre makes namn eftersom det är fiiint. Och hon är en av de sista jag vill se naken.
    Jag tror jag är kär i dig, Ron!
    I could be fake
    I could be stupid

Sassy
    Ron Obviouss avatar
    i mongofilens våld
    Reg.datum apr 2003
    Ort I ditt medvetande
    Inlägg 65 719
    Jag tror jag är kär i dig, Ron!
    Tillsammans ska vi störta dumhetens imperium. *knyter näven*
    "ManAvOrd"
    ska tyna bort
    Registered User
    Reg.datum nov 2002
    Ort fjollträsk
    Inlägg 14 417
    Får man se nånting då eller? Annars är det ju inget utvik.
    I never finish anyth
    Registered User
    Reg.datum nov 2002
    Ort fjollträsk
    Inlägg 14 417
    ...Crafoord är subbornas subba. En plastig dryghög som behållit sin förre makes namn eftersom det är fiiint. Och hon är en av de sista jag vill se naken.
    Vad spelar det för roll? Vi snackar alltså om att kolla på avklädda bilder på en brud. Pantad och subba kanske, men du behöver inte spendera ett år ensam med henne på en öde ö bara för att hon viker ut sig.
    I never finish anyth
    Ron Obviouss avatar
    i mongofilens våld
    Reg.datum apr 2003
    Ort I ditt medvetande
    Inlägg 65 719
    Ursprungligen inskrivet av klas_katt
    Vad spelar det för roll? Vi snackar alltså om att kolla på avklädda bilder på en brud. Pantad och subba kanske, men du behöver inte spendera ett år ensam med henne på en öde ö bara för att hon viker ut sig.
    Fast en oattraktiv person i en snygg kropp är fortfarande en oattraktiv person. Tycker jag dårå.
    "ManAvOrd"
    ska tyna bort
    Niklas73s avatar
    Blåst på eget begär
    Reg.datum mar 2002
    Inlägg 2 928
    Jossan Jossan... som frågade chans på mig i 4:e klass samtidigt som 3 andra gjorde det samma kväll (det var min playboypeak fö och en jefligt kort sådan).

Jossan är snäll. Jossan är en skitduktig tecknare. Jossan var väldigt snäll i plugget och lite lust har jag att scanna in bilder från våra klassfoton och lägga ut men nej.

Då jag jobbade på 118118 så var det en Craaford som sökte en annan Craaford och som sa att de inte var särskilt nöjda med att Jossan behållt efternamnet då jag frågade lite om det. Men jag tror henne om det goda.
    Låt aldrig, ALDRIG Hannah Rosander vara i TV rutan igen!!!
    Ursprungligen inskrivet av klas_katt
    Får man se nånting då eller? Annars är det ju inget utvik.
    Jag vet inte för att på internet så publicerar Cafe bara en bild i taget med ett antal dagars mellanrum. Än så länge kanske man inte kan kalla bilderna för utvik
    Bifogade bilder
    Håller i stora drag med. Tycker hon är rätt dålig som programledare också.
Sidan 1 av 2 1 2 Sista
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg