Många lösa trådar i säsongens sista Grey's Anatomy
Hur ska det gå för läkarna i "Grey's Anatomy"? Det kan man verkligen fråga sig inför säsongsfinalen av serien som bara blir populärare och populärare. Hur ska det gå för Burke som blev skjuten i förra avsnittet? Ska Denny få sitt hjärta i tid, och har Meredith verkligen kommit över McDreamy nu när hon har träffat sin McVet? Se fram emot dramatik, spänning och romantik i ett extra långt avsnitt nu på tisdag som du bara inte får missa.
Jag förstår den där känslan av att man inte kan lägga på när föräldrarna ringer. Först ska pappa berätta i detalj om vad han gör med datorn hemma och sedan eh.. sa mamma ..nått.
Jag tycker Meredith är ok, men jag hade svårt för Izzy när hon försämrade Denny!
Det var väl nästan riktigt jobbigt när brorsdottern förklarade för sin farbror att "hon åtminstone blivit älskad"... som att hon fattar vad som kommer att hända.
__________________ "Är dte där med Lasse Berghagen sant. Har Luuk sabbat för han på riktigt?" melicia om Dr.B i melodifestivalen
Självklar visste jag vad som skulle hända, måste sluta läsa spoilers, men ändå
Citat:
Ursprungligen postat av Trolla
Önskar att jag sett hela serien från början, har bara sett snuttar då och då innan. Nu har jag sett många avsnitt denna säsong.
hade inte heller sett den från början råkade visst köpa den på dvd...dollarn är ju så låg
Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen postat av Madicken
jamen Finn?? herregud jag har inte tänkt på att han heter det förrän du sa det..vilket intryck den karln har gjort...NOT
Han är faktiskt charmig Finn
__________________ ~är det konstigt att man längtar bort nångång....?