Ursprungligen postat av Messalina
Alltså, om jag, som Meredith, inte hade kunnat välja mellan två killar, och sagt att jag ville dejta båda samtidigt, då hade de säkert bett mig dra åt helvete. Inte tävlat om att vinna mig! Jag tycker att serien ska vara lite mer realistisk...
Den ÄR realistisk. Det är USA vi talar om - inte Sverige! Dating är lite annorlunda i USA än i sverige.
Ursprungligen postat av klas_katt
Synd att det kolliderar med Lost bara.. men man kan iofs kanske tanka hem det istället.
Fresten tycker jag Finns och Dereks alphahanne-tjafs är tönt-roligt. Beter sig verkligen personer sådär i USA näre dom "dejtar"?
Gårdagens avsnitt får mig alltid att asgarva varje gång jag ser det....
(Jag har allt hemma btw... Så jag har sett det alldeles för mkt egentligen... )
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ikväll är det ett av mina favoritavsnitt från säsong tre....
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen postat av Pingvin
Jag såg bara trailern, är Grey gravid med Dr Dreamy?
Nä, det var bara blindtarmen. Hon fick massa morfin och blev skitstenad vilket Yang hatade. "This is why I hate being around stoned people!" - dagens kommentar. Yang e bäst!
Ursprungligen postat av Messalina
Just nu är jag mest intresserad av den nya doktorn vars namn jag aldrig kan komma ihåg men som Addison ligger med så fort hon får tillfälle.
Mark Sloan, McSteamy
__________________ ~är det konstigt att man längtar bort nångång....?
Jag gillar Ellen Pompeo och har gjort det från början. I ett av de nyare avsnitten av säsong tre tycker jag att hon visade vilken duktig skådespelare hon är. Ska inte spoila något här om handlingen.
Jag tror att jag gillar Grey's eftersom jag tycker om samtliga karaktärer, jag kanske gillar några mer än andra men jag ogillar ingen. Sen har jag väl blivit lite besviken på handlingen på senaste tiden men det är ju en annan sak.
Ursprungligen postat av Sacramone
Jag har låtit bli att tjuvkika, men inte kunnat undgå att se några spoilers och det verkar tyvärr som att handlingen snarare blir mer krystad. Men det brukar väl bli så efter ett par, tre säsonger.
En del fina karaktärer i den här serien, gillar speciellt Cristina. Men jag HATAR Meredith. Bortsett från att Ellen Pompeo är en dålig skådis så är Meredith gnällig, egoistisk och inte det minsta charmig. Inte är hon snygg heller. Helt orealistiskt att alla män faller som furor för henne.
nja... helt orealistiskt är det väl inte att männen faller för henne.. Jag tycker nog att hon är både söt och charmig, bra mycket charmigare än t.ex Izzie och Yang. Izzie är nog däremot snyggare.
Senaste redigerad av Nanne den 03/04-2007 klockan 12:04.
Nåt gör att Grey's känns för lite sjukvård och för mycket annat för att falla mig i smaken, dessutom gör de en del sjukvårdande missar som är så besic att jag går i taket.
Kanske man kan börja som rådgivare?
Streets are uneven when you're down