Ursprungligen postat av Sir
Ingen här som kollar på Supernatural..själv så har jag sett hela season 1 men skulle gärna veta om de kommer o visas på tv nångång ??? nån som vet ??
har oxå sett hela season 1. En riktig cliff hanger blev det också.
Har tyvärr inte ngn koll om det blir någon season 2.
tack för info ..men jag hörde att de ska ha en season till men jag vill gärna se den på tv
Är medlem i den här sidan ..dom sa att de skulle vara SVT som visar Supernatural men vet inte om de är sant ... http://hunters4life.proboards76.com
Tack för länken
Är medlem i den här sidan ..dom sa att de skulle vara SVT som visar Supernatural men vet inte om de är sant ... http://hunters4life.proboards76.com
Tack för länken
är ju ifs inte många serier som SVT köper in nuförtiden. Det brukar vara dom andra kanalerna som kammar hem dom bästa TV-serierna. Finns ju ifs undantag, men inte är det många som har visats på SVT senaste åren (West wing och Six Feet Under tillhör undantagen).
jo där för så är det lite svårt för mig och tror att SVT kommer o Visa Supernatural...de bruka mest vara 3an lr kanal 5 som visar såna serier vet inte vad jag ska tror men hoppas att sveriges tv kommer o visa supernatural ..tycker om den serien..dom visar jo nu förtiden ..vad heter ..veronica serien ..men men .
I höst satsar SVT rejält på utländska serier. Sleeper Cell tar med tittarna in i terroristernas vardag. I Entourage skildras en ung skådespelares färd till superstjärna. Övernaturliga väsen har en central roll i thrillerserien Supernatural. Självfallet återkommer även Sopranos, Brottskod: Försvunnen, Vita Huset, Veronica Mars, Simma lugnt, Larry och Svindlarna.
Amerikansk dramaserie från 2005 om två bröders konfrontationer med det övernaturliga. Del 1 av 22. Dean och Sam Winchester har efter en milt sagt traumatisk barndom valt olika vägar i livet, men när deras far plötsligt försvinner får de anledning att återförenas och bege sig ut på jakt efter honom. Eftersöket på den amerikanska landsbygden leder strax in dem på faderns bana, och dennes kamp mot saker de bara trodde existerade i legender, skrönor och mardrömmar.
Amerikansk dramaserie från 2005 om två bröders konfrontationer med det övernaturliga. Del 1 av 22. Dean och Sam Winchester har efter en milt sagt traumatisk barndom valt olika vägar i livet, men när deras far plötsligt försvinner får de anledning att återförenas och bege sig ut på jakt efter honom. Eftersöket på den amerikanska landsbygden leder strax in dem på faderns bana, och dennes kamp mot saker de bara trodde existerade i legender, skrönor och mardrömmar. I rollena: Jensen Ackles, Jared Paladecki, Adrianne Palicki, Sarah Shahih, Jeffrey Dean Morgan m.fl.
---
Sam Winchester (Jared Padalecki) har gjort sitt bästa för att slippa undan sin familjs kusliga historia. Han flydde hemmet direkt efter highschool och nu består hans liv av plugga och vänslas med flickvännen och han tänker läsa vidare till jurist. Sams äldre bror Dean (Jensen Ackles) som fortsatt i "familjeföretaget" (att jaga ondskans mytiska hantlangare) sätter dock stopp för det. När Dean berättar att fadern har försvunnit har Sam inget annat val än att följa med sin bror för att söka.
Efter att ha varit ifrån varandra fyra år börjar bröderna falla tillbaka i sina roller och syskonrivaliteten bubblar under ytan. Trots att de båda vuxit upp under samma minst sagt märkliga omständigheter kunde inte deras syn på världen skilja sig åt mer. Dean idoliserar fortfarande fadern, men även om han verkar hård och orädd, plågas han fortfarande av minnena av deras mors våldsamma död. Sam som var för ung för att minnas moderns död har svårt att acceptera den skrämmande och våldsamma väg som hans far och bror valt.
Ett mystiskt telefonsamtal från fadern leder bröderna till en liten stad i Kalifornien där en rad oförklarliga dödsfall har ägt rum, och det dröjer inte länge innan de står öga mot öga med den lokala legenden - Damen i vitt.
Seriestart SVT 1 måndag 6 nov 22.00 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...ink&from=tabla
Kul att SVT har lyckats hitta en bra serie i år
6 avsnitt in i s2 av Supernatural måste jag säga att serien bara blir bättre och bättre! Sen är det ju inte fel att få titta på vackra Jensen Ackles varje vecka heller
Ursprungligen postat av ripley
Jag vet inte vem Jared Leto är men måste ändå hålla med om Jensen Ackles skönhet, han är verkligen en vacker man och så är han ruskigt charmig också
Jared Leto har varit med i bl a "Mitt så kallade liv" (TV-serie), Alexander, Panic Room, Requiem for a dream...