En match med den där jävla vrålapan kan man bara se med ljudet avstängt.
Ursprungligen postat av tojja
Hon växte fem cm förra året så nu är hon 1.88
Men hon växer inte så mycket längre,det ser ut som hon är färdig växt nu
OJ är hon så lång då måste väl vikten/muskelerna oxo gått upp en hel del
Davenport är väl rätt lång?
Det är svårare att röra sig kvickt på tennisbanan om man är lång och smal det skall ju slås hårda slag/servar hela tiden som tar mycket energi om man har för mycket muskelmassa och släpa omkring på i långa matcher
Ursprungligen postat av Hellfire
OJ är hon så lång då måste väl vikten/muskelerna oxo gått upp en hel del
Davenport är väl rätt lång?
Det är svårare att röra sig kvickt på tennisbanan om man är lång och smal det skall ju slås hårda slag/servar hela tiden som tar mycket energi om man har för mycket muskelmassa och släpa omkring på i långa matcher
Har jag inte fel för mig så är Venus Williams och Lindsay Davenport lika långa (1.88)
En stor skillnad som man kan se på Maria i år är att hon börjar bli väldigt bred över axlarna,hennes fys träning börjar ge resultat med mera muskelmassa nu
__________________ Kör hårt,det kan gå I morgon kan det vara försent
*skriv-ihop* färdig växt så ser det kanske bättre ut
...spelar roll, ditt troll gahndi
Allt fler förstorar brösten genom operation
"Av samtliga patienter på Sophiahemmets plastikavdelning är 95 procent kvinnor. De som söker för bröstförstoring utgör den absolut största gruppen och ökar i antal. Men här sätter man stopp för tonåringar som vill operera sig.
- Det är många som ringer och frågar. Men i den åldern är kroppen inte färdigväxt ännu. Det ska mycket till för vi överhuvudtaget ska ta emot en 20-åring. Man måste ha en färdig identitetsbild för att kunna ta ett sådant beslut."
Jo jag såg den matchen på tvn,den var väldigt jämn och tog en bit över två timmar att spela för henne.
Men hon gjorde väldigt många missar med sin forhand,den funkade väldigt dåligt idag.
__________________ Kör hårt,det kan gå I morgon kan det vara försent
Damtennis är en av de mer intressanta sporterna näst efter fotboll och MMA.
Maria Sharapova är duktig och henne gillar jag men personliga favoriten sedan länge är Martina Hingis. Hon spelar en mycket attraktiv tennis. Otroligt söt tjej också.
I övrigt vill jag hålla upp ett varningens finger för Petrova. Hon kunde mycket väl ha kunnat vara världsetta men hennes skada satte stopp för den saken.
Hon är dock tillbaka nu och har spelat mycket bra tennis.
Helt otroligt vad bra Ryssland är på damtennis för tillfället.
" Tennis - WTA Zurich - 22/10/2006 - 16:01
Sharapova holds off Hantuchova
US Open champion Maria Sharapova held off a late charge to defeat Daniela Hantuchova 6-1 4-6 6-3 and win the Zurich Open on Sunday. Though Hantuchova responded to a battering in the first set with a strong second, the Russian ultimately proved too much, winning her fourth title of the year."
Ursprungligen postat av Hellfire
here comes Maria Sharapova
...skall se reprisen av finalen kl 11 på eurosport
förbannat
...de började att visa efter nästan 2 set och då regnar här ute som gör att bilden hackas sönder digitalt, massa fyrkanter och fryst bild var 5:e sekund, kan bara hoppas att det slutar regna
...de började att visa efter nästan 2 set och då regnar här ute som gör att bilden hackas sönder digitalt, massa fyrkanter och fryst bild var 5:e sekund, kan bara hoppas att det slutar regna
såg iaf 20-30 minuter sammanlagt tillslut... Maria vann enkelt