Jag har lyckats missa hela säsongen förutom de 2 första avsnitten så jag får köpa den på dvd sen istället. Så går det när man har en skit tv med bara ett antenn uttag och kompisen bara vill spela tv spel hela tiden så då kan inte jag spela in.
Ursprungligen postat av ilsa
Ny dramaserie som startar på onsdag (?) i TV3 22.30.
Jag har höga förväntningar på den och tycker att den verkar annorlunda. Första säsongen har tidigare visats på Canal+ så några av er har kanske redan sett den. Ingen spoilertråd detta, jag är bara nyfiken på vad ni som sett den tycker om den?
Härlig serie och extremt kontroversiell. Skönt också att man åtminstone kan börja skämta om drogpolitikens tillkortakommanden och åtminstone delvis avdemonisera marijuana - vår älskade ört.
Ursprungligen postat av nordq
Härlig serie och extremt kontroversiell. Skönt också att man åtminstone kan börja skämta om drogpolitikens tillkortakommanden och åtminstone delvis avdemonisera marijuana - vår älskade ört.
Indeed..inweed, love. Jag har dessvärre inte hittat nåt releasedatum för S 2 men men. Blir iaf bättre att se det på dvd så man kan sträck-titta.
Ursprungligen postat av ilsa
Indeed..inweed, love. Jag har dessvärre inte hittat nåt releasedatum för S 2 men men. Blir iaf bättre att se det på dvd så man kan sträck-titta.
Är redan mitt inne i andra säsongen Internet löser biffen.
Enligt mig en av de bästa serierna genom tiderna. Kan förstå att man refererar till den som "Desperate Housewives" med en twist. Dock ser jag inget negativt i det eftersom de lyckats så fruktansvärt bra. DH tycker jag personligen är helt ointressant. Weeds är härligt quirky samtidigt som den fantastiska skådespelarensemblen tillsätter genuin känsla.