10. Joe Lauzon - Sub - 1st
9. Rashad Evans - Dec - 3rd
8. Junior Dos Santos - KO - 2nd
7. Dustin Hazelett - Sub - 2nd
6. Cole Miller - Sub - 2nd
5. Jacob Volkmann - Sub - 2nd
4. Jim Miller - KO - 3rd
3. Rafaello Oliveira - Dec - 3rd
2. Ryan Jensen - Dec - 3rd
1. Jake Ellenberger - KO - 2nd
i många fall är det ju inte ens intelligenta gissningar, utan bara gissningar nåja
Inte så bra gala nej. Visst, gubbfight kanske är kul bara för att det aldrig händer men ärligt talat så är både Coleman och Randy för mycket GUBBAR för att göra häftiga matcher. Randy är dock en hel division bättre än Coleman - I'll give him that. Coleman var mycket bättre i dom tidiga dagarna när han hade 20kg mer muskler, var 10 år yngre och fick skallas. Nu är han mjäk!
Davies var grym dock! Snubben såg ut att vara en hel viktklass större. Fast han verkade ganska dålig teknisk. Enda subben han kunde var typ RNC. Men herregud vilket atletmonster. Enorma ben och enorm stjärt!
Trodde verkligen inte Chael Sonnen skulle vinna över Nate. Där ser man!
Maia borde sluta försöka leka striker och börja subba istället. Första 2 ronderna var ju öken innan han började.
UFC 110 nalkas. Såg "Countdown to.." nyss och det är ett spännande kort. Nog mot Cain Velasquez är svårt att tippa på, men jag tippar på Nog. Wanderlei mot Bisping tror jag lätt Wanderlei vinner. Hoppas han börjar köra lite "oldskool wanderlei" igen som han säger och köra mera knän.
* Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez
* Michael Bisping vs. Wanderlei Silva
* George Sotiropoulos vs. Joe Stevenson
* Ryan Bader vs. Keith Jardine
* Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Anthony Perosh
* Stephan Bonnar vs. Krzysztof Soszynski
* Brian Foster vs. Chris Lytle
* C.B. Dollaway vs. Goran Reljic
* Igor Pokrajac vs. James Te Huna
Jag tror jag ska sluta tippa vem jag tror kommer vinna, det är för svårt. De jag hoppas på är iaf Sotiropoulos, Jardine, Mirko och (trots allt) Bisping. Sen unnar jag faktiskt Bonnar en seger, han har faen inte haft det lätt.
I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me
Enligt Tale Of The Tape så ska Carwin vara 195cm lång och Mir och Lesnar 190cm långa........hur kan det då se ut som att han är ca 10cm kortare än båda två????
__________________ I Am Human And I Need To Be Loved
Ursprungligen postat av Rampage76
Enligt Tale Of The Tape så ska Carwin vara 195cm lång och Mir och Lesnar 190cm långa........hur kan det då se ut som att han är ca 10cm kortare än båda två????
jag undrade också det där
Matt Hughes vs. Renzo Gracie
Phil Davis vs. Alexander Gustafsson
Kendall Grove vs. Mark Munoz
plus en massa andra
Rätt trevligt fight card, om en säger. Dessutom går galan i Abu Dhabi, med start 00:30 svensk tid, så man kan i teorin se den live!