Anderson's representative would not comment on the reason or any particulars of the divorce. Anderson and Rock, whose real name is Robert Ritchie, each cited "irreconcilable differences" in their divorce filings in Los Angeles County Superior Court.
"Yes, it's true," Anderson wrote in a brief statement on her Web site. "Unfortunately impossible."
A message left with Ritchie's attorney wasn't immediately returned.
eller ev tvärtom, Fadde blir ihop med Kidd...Nej! mja..ni fattar iaff
TMZ has learned that Pamela Anderson has filed for divorce from husband Kid Rock.
Anderson, who is represented by celebrity hotshot lawyer Neal Hersh, cited irreconcilable differences.
The couple was married August 3, 2006. Earlier this month, Anderson suffered a miscarriage.
It looks like there was a rush to the courthouse. Kid Rock also filed divorce papers this morning, 53 minutes before her docs were stamped by the clerk.
På text-Tv läste jag att det är Borat som är (en av) orsaken (orsakerna) till skilsmässan. Kid Rock ska inte vara för glad över Pams medverkan i filmen.
Och allt som visas i TV är ju sant, så jag tror på det.
Mja detta almänna trådflyttande i Nyhetsforumet tycker jag är en lite underlig företelse vad gäller nyheter som dessa..rent tekniskt så ska ju allt vi har snappat upp från kvällstidningarna kunna gå in under nyheter. det är ju dom som bestämmer vad aktuella nyheter är i Sverige, således tycker jag att denna Pamela nyhet passar bra in under Nyheter/Nöje,om inte annat borde det skapas en helt ny kolumn som heter ev Nöjesnyheter,då denne trådflyttare verkar vilja ha ett väldigt citat "seriöst" nyhetsforum
Om Expressen nångång skulle få för sig att skriva -EXTRA! Micke Persbranth akut alkoholförgifftad -EXTRA!...som ett exempel bara..det är ju ganska osanorlikt att det skulle hända jag vet
tycker åtm jag ev att denna tråd inte borde höra hemma under/Film