Ursprungligen postat av reefer
Vad heter låten som dom har i Boxer-reklamen? Den där "Robert" leker Indiana Jones och dom sjunger "tanzen tanzen" eller nått..
Vad heter låten som dom har i Boxer-reklamen? Den där "Robert" leker Indiana Jones och dom sjunger "tanzen tanzen" eller nått..
Gick in i detta forum bara för att fråga om den låten
Den rockar!
Ursprungligen postat av Dallitz
för Metaltown.se låter som en riktigt tung metal låt.. men kan inte klura ut vilka det är.. är inte så insatt i de men bra musik ! tack på förhand
Har inte sett den själv men jag läste nyss på ett annat forum att det kanske kan vara In Flames - The Mirror's Truth, kan det stämma?
__________________ We don't mind when our fans pay money to wear our promotional T-shirts, and it's fine when they pay forty dollars to come to one of our concerts, but when our fans think they can listen to our music for free, they just crossed the line. Lars Ulrich
Ursprungligen postat av Aristo
Whohoo, vad sjukt. Jag kände på mig att det var den låten det frågades om. Fields of gold heter den. Sitter och lyssnar på den just nu faktiskt.
Tack! Vem är det som sjunger?
__________________ Ett hjärta är alltid rött
Ett hjärta har alltid rätt
Har ni sett den där reklamen för Volkswagen Passat GT Sport? En ensam nisse sitter vid sidan av vägen och verkar sätta ett streck i ett block för varje varv som en Passat passerar. Den enda musiken i filmen spelas när man ser föraren inne i bilen, och han stänger av efter bara ett par takter. Det är en skön gammaldags jazzig låt.
Nån som har koll på vad det är för låt? Jag har letat förgäves på inturnätt.
Tjenare tjenare!
Jo, jag sitter här o funderar -utan resultat på vad låten som spelas i Reklamen för Honda Accoord heter och vem det är som sjunger den.
Den går nått i stil med "L is for the way you look tonight. O is for the onlt one for me...o.s.v."
Ursprungligen postat av Leight
Tjenare tjenare!
Jo, jag sitter här o funderar -utan resultat på vad låten som spelas i Reklamen för Honda Accoord heter och vem det är som sjunger den.
Den går nått i stil med "L is for the way you look tonight. O is for the onlt one for me...o.s.v."
Vad heter låten som spelas i SVT:s reklamer för sina program om oroshärdar i världen?
Det är något med stråkar o så..känner igen den men vet inte vad den heter.
__________________ I Am Human And I Need To Be Loved
Edit: Oj, vad gamla inlägg det var här, haha... Glömde ju att tråden var "pinnad", och av den anledningen högt uppe. Dessutom svarade jag ju inte på din fråga heller.
Har man en iPhone så är denna tråd onödig hehe, man kan helt enkelt installera 2 program, ena heter shazam och de andra heter midomi, hör du en låt och vill veta vad den heter så håller du bara telefonen mot högtalaren där låten spelas och på 30sec så får du upp titel och artist, du kan även säga låtens namn eller själv nynna den så får du svar direkt, funkar riktigt bra.