(Vet inte riktigt hur jag ska kategorisera programmet....)
Ikväll börjar det iaf! TV4:s svar på Plötsligt i Vinslöv.
I en annan del av Köping handlar om längtan, kärlek och drömmar. Men också om oro och besvikelser och om nervositeten man kan känna före dansen i Folkets park. Om hur viktigt det är att vinna även om man bara bowlar på skoj, om hur mycket och intensivt man kan längta efter sin mamma ibland. Och om drömmen om att någon gång träffa den rätte.
I sex avsnitt får vi följa seriens huvudpersoner Linda, Mats, Tobbe och Micke. I en annan del av Köping är historien om deras liv.
Jag såg dem också på nyhetsmorgon. De verkar ju störtsköna! Särskilt killen som springer omkring och dricker kaffe. Önskar ibland att alla kunde få lite av deras egenskaper, för livsgladare människor får man leta hela livet efter.
Kul att det är flera som ska titta! Jag måste erkänna att jag har verkligen gått och smålängtat tills det ska börja, se verkligen fram emot det!
Hoppas verkligen att man inte blir besviken bara
Tobbe är den mest underbara människan jag nånsin sett på TV.
När han mitt under pågående teaterrepetition för för sig att hälsa på folk i publiken bjuder han på sig själv!
__________________ Fadde Darwich, Livvakt, krönikör mm
helt klart ngt jag kommer försöka följa!
Man blir så glad av sånt här!
Asså denna serien vart helt underbar!! Va lika Linda och Filip är i sättet att vara! Sedan tjejtjusaren med alla tjejer omkring sig! Något som vart kul också vart han kaffe killen som ville ha sprit hela tiden samt började hota killen i rullstol och stjäla showen med att tjöta hela tiden! Helt klart värd att se i fortsättningen!
Senaste redigerad av mrgöteborgare3 den 07/01-2007 klockan 20:51.