Ursprungligen postat av LinaJanes
ÅH! De är så söta ihop, jag hoppas de är ett par. Har någon riktigt bevis. Länkt till intervju? Make my dream come true? :P LoL
Jag har läst i någon tråd att de varit tillsammans i flera år. Sambos alltså.
Ursprungligen postat av LinaJanes
ÅH! De är så söta ihop, jag hoppas de är ett par. Har någon riktigt bevis. Länkt till intervju? Make my dream come true? :P LoL
De är sambos sedan länge och har varit ett par i 15 år. Simon har även sagt i nån intervju att han kom till Sverige just för kärlekens skull för 15 år sedan.
Ursprungligen postat av Korsfäst
De är sambos sedan länge och har varit ett par i 15 år. Simon har även sagt i nån intervju att han kom till Sverige just för kärlekens skull för 15 år sedan.
Ja, de hade ett hemma-hos-reportage i typ DI Weekend för nåt år sen, där Simons sa att hans familj var Thomas och hunden (Alfred?). De hade ett ursnyggt hem, med mycket lampor och milda, diskreta färger. Mycket snyggt och smakfullt.
Nä, nu blev jag faktiskt besviken. Tittade en stund på den reprisen som pågår just nu, och så hade de tagit dit någon andeutdrivare för att rena huset... Jag trodde att de var mer klyftiga än så. Räcker det inte med Caroline Giertz och hennes fåniga spökprogram..?
Ursprungligen postat av Lengens
Nä, nu blev jag faktiskt besviken. Tittade en stund på den reprisen som pågår just nu, och så hade de tagit dit någon andeutdrivare för att rena huset... Jag trodde att de var mer klyftiga än så. Räcker det inte med Caroline Giertz och hennes fåniga spökprogram..?
Det var ett lite löjligt inslag i avsnittet ja, pinsamt nästan.
Fast det var ju familjen, och så Simon då, som trodde det fanns spöken i huset. Tomas trodde inte alls på det där.
Jag tyckte det blev fint i rummen de gjorde om. Är väl inte heller så förtjust i orange, men matrummet gjorde mig glad.
Vill också ha fjärilar på väggen...
Det blå vardagsrummet var väldigt snyggt.
En sak jag alltid undrar över är varför folk har så mycket fult krimskrams hemma? Det blir ju bara rörigt och stökigt och svårt att städa. Jag blir nervös av hyllor fulla med små prydnassaker.
Ursprungligen postat av Lengens
I ett av de senste avsnitten av Bygglov var de hemma hos en Legitimerad häxa i Lilla Edet. Hon presenterades så, hennes gubbe var elektriker.
Snickar-Matte fick nån sorts handpåläggning, det hela var ytterst ytterst pinsamt.
Önskar jag och Sifter är så söta mot varandra efter 15 år....
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen postat av Korsfäst