Ska vi lära känna Amanda i "Tråden om Amanda". Hoppas den blir lång och att hon får vara med i tävlingen länge. Jag gillar hennes röst och hur hon är för övrigt är ju tidigt att säja men känslan jag har är att hon är cool. Vad tycker ni? Vi kan väl sätta in vad vi hittar om henne så får vi se vad vi tycker om ett tag. http://www.myspace.com/amandajenssen
Jag gillar men hon behöver klippa sig. Hon har inte varit lika övertygande som i första audition men klart toppsikt.
Streets are uneven when you're down
Det är lite sockervadd över henne. Och då menar jag inte som ett plumpt skämt om hennes hår, utan mer.. hela paketet liksom dårå va. Överraskande sött och mumsigt, men man (jag) tröttnar ganska fort. Dessutom blir man alldeles klibbig runt munnen.
(eh)
Men nåja. Jag hoppas hon kan bevisa att jag har fel.
Ursprungligen postat av Flanker
Är det verkligen ingen här som ska klaga på läppstiftet?
Annars klagas det kopiöst mycket på läppstift på den här gnälliga siten.
hahahahaha!!
Läppstift? Har vi en hook på det? Länkar tack.
Amanda använder dessutom sitt the stylish way så varför klaga?
Låten hon har på sin My Space-sida är ju helt enorm! Snacka om gåshud! Imorgon kommer jag att hålla tummarna för Amanda och ringa och rösta ett par gånger också, inte för att jag tror att det behövs men ändå...
Amanda använder dessutom sitt the stylish way så varför klaga?
Notera att jag själv INTE klagar på läppstiftet, undrar bara var alla gnällspikar tog vägen, hehehe.
Länkar? Du kan få ett litet världskrig, med Moderator och hela köret! Har man rött läppstift ser man ut som en hora, påstås det osv.... Här är cirkus 25 inlägg på rad och så småningom avslutat med en ursäkt i inlägg 1777. Varsågod och skölj!
Notera att jag själv INTE klagar på läppstiftet, undrar bara var alla gnällspikar tog vägen, hehehe.
Länkar? Du kan få ett litet världskrig, med Moderator och hela köret! Har man rött läppstift ser man ut som en hora, påstås det osv.... Här är cirkus 25 inlägg på rad och så småningom avslutat med en ursäkt i inlägg 1777. Varsågod och skölj!
Flanker blir däremot aldrig någonsin upprörd av smink....
Va inte bitter Flanker. Du har inte haft det lätt i din älsklingstråd, jag vet men du har stått emot alla attacker bra. Här får du se en annan bild av Amanda.
It's me
I'm a freak
But thanks for loving me
'cause you're doing it perfectly
Flanker blir däremot aldrig någonsin upprörd av smink....
...och Amanda går nog långt i tävlingen!
Jaha.
Nu tycker ju jag att Amanda kan bära sitt knallröda läppstift till skillnad från andra.
It's me
I'm a freak
But thanks for loving me
'cause you're doing it perfectly
Ursprungligen postat av sachos_legs
En bekant rippade Amandas låt "It's Gonna Be...." och jag plockade bort det trumhinnesprängade ljudet på slutet. Vassegoda: