Jihde har lyckats glida sig igenom ett decennium av sport med endast en fråga i bagaget; "Hur känns det?".
Han har fått till sig, att det ibland krävs mer djuplodande frågor, och tacklat detta genom att fråga "Dina tankar, just nu?" eller "Vad säger din kropp och hjärna om detta?"
Men han har ju, bevisligen, tidigare "nått fram i folkhemmet", så säkert blir det liknande ikväll. Han är bara så FULLSTÄNDIGT usel och förutsägbar - i mitt tycke!
Ursprungligen postat av Gaffla
Han har peruk ja? Ingen kan väl frivilligt ordna sitt egna hår i den märkliga pälsmössefrisyren? Slickad jämnbrun pälsmössa
Brolle Jr och Jidhe.
Men han stinker ju! Denna säsongens verkliga klamydiaorgan. Hålla på och dra in alla jävla sporttermer, hur-känns-det-frågor, Wikegård och fan och hans moster.
Ursprungligen postat av Pingvin
Men det märktes att han hade pudrat stjärten med talk, jag upplevde honom inte som svettig i baken en enda gång under hela sändningen.
Jag satt hela tiden och tänkte på precis samma sak..!!
__________________ "Jag tycker att det känns hur naturligt som helst att visa stjärten för den jag älskar"
Ursprungligen postat av Pingvin
Men det märktes att han hade pudrat stjärten med talk, jag upplevde honom inte som svettig i baken en enda gång under hela sändningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Majken Jag satt hela tiden och tänkte på precis samma sak..!!
Märks att jag är en n00b här, har inte en susning vad ni talar om.