130 besökare online / 46 544 medlemmar / 6 386 627 inlägg / 64 144 ämnen

Ämne: Vem skriver de läsvärdaste inläggen på aotv?

Resultat 1 till 25 av 77

Vem skriver de läsvärdaste inläggen på aotv?

Vem skriver de mest läsvärda inläggen på aotv?

Kan vi nominera aotv's framtida redaktör?

Har vi nån stjärna som bör ägna sin tid åt att bevaka utbudet på Svenska kanaler eller/och USA marknaden?

Eller känner ni nån kompis som skulle passa in som redaktör på modersiten tv.nu så tipsa om http://www.tv.nu/jobba.php
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Skye är väl det självklara valet, men hon skriver nästan aldrig här längre dessutom vill jag minnas att hon redan hade nån slags TV-krönika.

Ilsa skulle jag vilja ha som filmrecensent. Jag brukar ofta kolla i trådarna vad hon tycker om olika filmer.

Annars är Rev Raw alster nåt av det mest läsvärda när han är på top. Men han har en milsvid ni.våskildnad mellan toppen och botten.

Lengnes skriver ju bra och roligt, tror dock att han inte kollar så mycket på TV.

Odalbonden i sina ljusa stunder är mycket läsvärd.

Ledsen om jag glömt nån nu, kommer nog på fler.

Edit: Pingvin kom jag på nu. Skriver bra.

Edit: nu kom jag på sachos_legs också. Hon skriver ju mycket om idol. Ofta roligt.
    Senast redigerat av Luden Präst den 2007-10-20 klockan 12:51.
    En vacker kvinna är som en gardin:
    man kan dra för den.
    hakkes avatar
    avdragsupprörd
    Reg.datum feb 2002
    Ort Gruvgång
    Inlägg 48 778
    Blogginlägg 6
    Skye, Ron Obvious och ellen d

WAR verkar ju ha rätt bra koll på utländska tvserier

Edit: Jag glömde sienna
    Senast redigerat av hakke den 2007-10-20 klockan 12:57.
    Plumses avatar
    Minsann..
    Reg.datum okt 2004
    Ort Hemma här.
    Inlägg 16 213
    Heter det verkligen läsvärdaste ?
    HAR MITT LIV UTANFÖR AoTV NUMER..
    Det är några man saknar, ja. Ingen nämnd och ingen glömd, men ni vet vilka ni är.
    Puss, hej.
    hakkes avatar
    avdragsupprörd
    Reg.datum feb 2002
    Ort Gruvgång
    Inlägg 48 778
    Blogginlägg 6
    Ursprungligen postat av Plumse
    Thomas ville inte riskera att själv bli nominerad
    Messalinas avatar
    woman of wealth and taste
    Reg.datum mar 2002
    Ort been around for many a long, long year
    Inlägg 135 554
    Mest läsvärda. Här skulle jag kunna nominera Ron, men jag tror att jag är jävig. Jag uppskattar alltid Pingvins inlägg. Sienna ser ju på vartenda tvprogram som finns och dessutom skriver hon finurligt och roligt så hon skulle väl vara utmärkt som tv-recensent.
    Pleased to meet you, hope you guess my name. But what's puzzling you, is the nature of my game. [
    Hårdare än Chuck Norris
    Jag vill vara som Gaffla varje dag
    Bättre än silvertejp!
    Det passar sig inte!
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Jag tror mest läsvärde är mer korrekt, men det är ju inte så intressant.

edit: oj läsvärda ska det vara
    Senast redigerat av Luden Präst den 2007-10-20 klockan 16:07.
    man kan dra för den.
    Plumses avatar
    Minsann..
    Reg.datum okt 2004
    Ort Hemma här.
    Inlägg 16 213
    Jag skulle nominera Attans då.
    Huruvida hon har koll på utländska TV-serier vet jag inte,men hon är en bra skribent.
    HAR MITT LIV UTANFÖR AoTV NUMER..
    Det är några man saknar, ja. Ingen nämnd och ingen glömd, men ni vet vilka ni är.
    Puss, hej.
    Ron Obviouss avatar
    i mongofilens våld
    Reg.datum apr 2003
    Ort I ditt medvetande
    Inlägg 65 719
    Utöver de redan nämnda gillar jag att läsa bl a MrPe, MiRaaa och Aspe, fast jag har svårt att tänka mig att de skulle vara intresserade av uppdraget i fråga. Majken kanske?

EDIT: Och Gaffla och Kiacha. Fast de är ju redan i branschen.
    Senast redigerat av Ron Obvious den 2007-10-20 klockan 13:17.
    "ManAvOrd"
    Musik som görs för att sälja
    och inte för din mentala hälsa
    ska tyna bort
    Luden Prästs avatar
    Omvärldsanalytiker
    Reg.datum okt 2002
    Ort Bromma
    Inlägg 100 672
    Blogginlägg 2
    Ursprungligen postat av Messalina
    ser ju på vartenda tvprogram som finns och dessutom skriver hon finurligt och roligt så hon skulle väl vara utmärkt som tv-recensent
    ja, det har du rätt i. hon skrev väldigt roliga inlägg om club goa
    man kan dra för den.
    DrStein79s avatar
    ickerökare
    Reg.datum okt 2004
    Ort Skåne
    Inlägg 18 186
    Odalbonden och Skye är de som skriver bäst.
    Ett hjärta är alltid rött
    Ett hjärta har alltid rätt
    Beckans avatar
    Gullrumpan
    Reg.datum apr 2004
    Ort Inte samma stad som Madicken längre
    Inlägg 19 072
    Åh, de som skriver mest läsvärda inlägg överlag är bland andra Lengens, Luden präst, Ron, Messa, Pingvin, Aspe, Gaffla.

Gäller det specifikt om tv måste jag nog säga Sienna, hon har förutom humor och vass tunga en rik kunskap om tv-program.
    Tant Nuckan
    Marion77s avatar
    Registered User
    Reg.datum okt 2004
    Ort Hemma
    Inlägg 39 599
    ellen d är en jäkel på att skriva.
    cal
    Nilegaards avatar
    Management by fear
    Reg.datum apr 2006
    Ort Mensträsk
    Inlägg 1 431
    Förutom det självklara valet Nilegaard så ligger nog Pingvin (för sina 800 000 inlägg) Kloppstock (för sin kärlek till Johannes Brost) och Lengens (för sina Melodifestivalkunskaper) bra till på min lista, för självklart har jag en lista. Även Gaffla (för sin skojiga avatar) och sienna (för sina inlägg om teveprogram) hör till dom läsvärdaste skribenterna.
    Senast redigerat av Nilegaard den 2007-10-20 klockan 15:39.
    ONE MAN - ONE DESIRE
    Gafflas avatar
    ~Stirrig tant ~
    Reg.datum nov 2002
    Ort i helskotta heller
    Inlägg 83 950
    Städsla Sienna som redaktör och ge henne en ordentlig heltidslön - två flugor i en smäll. Ni får en vass och kunnig skrivande redaktör och Sienna slipper Gareth & Co.
    Watchlars avatar
    Mörkerman!
    Reg.datum maj 2005
    Ort Victorialand
    Inlägg 3 824
    Finns det någon på det här forumet som skriver läsvärda inlägg? Nej, ta in någon utifrån som kan formulera sig underhållande och sammanhängande.
    Lengenss avatar
    AOTV:s mest empatiske man
    Reg.datum jun 2002
    Ort Göteborg
    Inlägg 34 980
    Ursprungligen postat av Watchlar
    Finns det någon på det här forumet som skriver läsvärda inlägg? Nej, ta in någon utifrån som kan formulera sig underhållande och sammanhängande.
    Bara för att ingen håller med dig, så betyder det inte att folk inte kan skriva underhållande och sammanhängande, raring.
    Hejdå Morris! Hej Signe!
    MMMistresss avatar
    ☆ Mother Diamond ☆
    Reg.datum nov 2002
    Ort Söder om söder
    Inlägg 86 372
    Ursprungligen postat av Watchlar
    Jag tror det döljer sig en hel del tämligen duktiga skribenter bakom allt trams och flams som dryftas här.
    ~ Visst sörrni så att ~
    Reverend_Raws avatar
    Negerbollskonsult!
    Reg.datum mar 2002
    Ort Too old to die young, and too young to grow up!
    Inlägg 19 078
    För dom som inte vet det har jag ett stort jävla handikapp. Jag drabbades efter en trafikolycka 1989 då jag gjorde lumpen av kroniskhuvudvärk och sabbat närminne. Jag har snart slut på ord. Det känns som att jag haft mitt roliga och att min huvudvärk börjat ta över för mycket av mitt liv. Jag minns inte vem jag var innan olyckan och har ingen aning var det ska sluta. Skulle önska att jag kunde ge mer och bättre men det finns inga ord kvar snart. Hur underhållande vissa av mina inlägg eventuellt må vara att läsa ska ni veta att det är föga underhållande att ha varit upphovsmannen bakom dom. Det ligger en jävla massa smärta bakom dom flästa och jag vet inte hur länge jag orkar fortsätta.

Jag är ju trots all invalid till 76% enligt läkarna så det har varit en jävla resa att nå ända hit på forumet. Att vara Reverend Raw är allt annat än underhållande.
    Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy!
    Min Fotosida med blandade bilder!
    Dead Drunk Boggie!
    Manzons avatar
    Medlem
    Reg.datum nov 2001
    Ort Sverige
    Inlägg 4 225
    Ursprungligen postat av Gaffla
    Städsla Sienna som redaktör och ge henne en ordentlig heltidslön - två flugor i en smäll. Ni får en vass och kunnig skrivande redaktör och Sienna slipper Gareth & Co.
    Instämmer, hon skriver roligt, fyndigt och är lagom elak. Dessutom har hon koll, hon ser ju en hel del teve. In med Sienna
    ¨¨
    Jonnes avatar
    Låst på egen begäran
    Reg.datum mar 2002
    Ort Ett gult hus vid en väg
    Inlägg 9 999
    Det finns ju en distinktion mellan de mest läsvärda inläggen och de mest läsvärda inläggen som handlar om TV. Tycker jag i alla fall.
    Gone for now, maybe forever
    Watchlars avatar
    Mörkerman!
    Reg.datum maj 2005
    Ort Victorialand
    Inlägg 3 824
    Ursprungligen postat av Lengens
    Bara för att ingen håller med dig, så betyder det inte att folk inte kan skriva underhållande och sammanhängande, raring.
    Så för att "ingen" (= du?) håller med mig om att det inte skrivs underhållande och sammanhängande inlägg här, så betyder det alltså inte att det inte skrivs underhållande och sammanhängade inlägg här?

Kan nog i alla fall konstatera att ditt inlägg ovan knappast hör till kategorin sammanhängande, "raring"
    Watchlars avatar
    Mörkerman!
    Reg.datum maj 2005
    Ort Victorialand
    Inlägg 3 824
    Ursprungligen postat av MMMistress
    Jag tror det döljer sig en hel del tämligen duktiga skribenter bakom allt trams och flams som dryftas här.
    Det döljer de i så fall väldigt väl av vad jag sett. Mycket möjligt att jag helt missat dessa läsvärda inlägg, så länka gärna till dessa alster här! Kan ju också vara bra för Thomas att få lite konkreta arbetsprov att ta ställning till, inte bara lösa "rekommendationer"
    Ursprungligen postat av Reverend_Raw
    För dom som inte vet det har jag ett stort jävla handikapp. Jag drabbades efter en trafikolycka 1989 då jag gjorde lumpen av kroniskhuvudvärk och sabbat närminne. Jag har snart slut på ord. Det känns som att jag haft mitt roliga och att min huvudvärk börjat ta över för mycket av mitt liv. Jag minns inte vem jag var innan olyckan och har ingen aning var det ska sluta. Skulle önska att jag kunde ge mer och bättre men det finns inga ord kvar snart. Hur underhållande vissa av mina inlägg eventuellt må vara att läsa ska ni veta att det är föga underhållande att ha varit upphovsmannen bakom dom. Det ligger en jävla massa smärta bakom dom flästa och jag vet inte hur länge jag orkar fortsätta.

Jag är ju trots all invalid till 76% enligt läkarna så det har varit en jävla resa att nå ända hit på forumet. Att vara Reverend Raw är allt annat än underhållande.
    du är en född entertainer.
Sidan 1 av 4 1 2 3 4 Sista
  • Gå till sidan:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg