Ursprungligen postat av Hyland
Jag har inte sett ett enda avsnitt av Glamour. Har jag missat nåt?
Om du gillar ologiska och otroliga serier. Med temat mode och övertydlig rikemans - kamp (där dem inte säger "fuck"). Fast mest domineras det av kärleks/otrohetstrassel skulle jag säga. Typisk såpa med andra ord.
Plastpoesi alá Amerika hör inte heller till ovanligheterna.
Törs väl inte nämna för Reverend_Raw, speciellt....att jag skaffat en ny hund, som är född 18 november (hunden alltså), så det är hon som tar min tid... hahahaha berättar jag såna här klena historier blir man väl sågad och sedan korsfäst ...eller så älskar hon (du, Reverend_Raw alltså...) dessa typer av varelser som är trygga i sin egen värld och älskar oss människor vare sig vi har eller inte har huvud uppsatt på en tandpetare!
hahahahaha, härligt språk har ni alla i alla fall ! Å runt ett dussin personer var vi som träffades i KistaGallerian på vår Glamoursällskaps-träff (den 5/2-08) http://medlem.spray.se/glamoursallskapet berättas för den som kanske är nyfiken!
Citat:
Ursprungligen postat av annen
Gud så rolig läsning jag haft....av både Mirre som Reverend_Raw samt Arne Weise. Här fick bl.a. Hyland sig en smaskig recension.
Jag har så mycket att göra på jobbet som hemma men jag kommer snart in i leken om ett tag.
Törs väl inte nämna för Reverend_Raw, speciellt....att jag skaffat en ny hund, som är född 18 november (hunden alltså), så det är hon som tar min tid... hahahaha berättar jag såna här klena historier blir man väl sågad och sedan korsfäst ...eller så älskar hon (du, Reverend_Raw alltså...) dessa typer av varelser som är trygga i sin egen värld och älskar oss människor vare sig vi har eller inte har huvud uppsatt på en tandpetare!
hahahahaha, härligt språk har ni alla i alla fall ! Å runt ett dussin personer var vi som träffades i KistaGallerian på vår Glamoursällskaps-träff (den 5/2-08) http://medlem.spray.se/glamoursallskapet berättas för den som kanske är nyfiken!
Vem fan har inte hund? Hunden går ju före det mesta fast det finns ju egentligen bara en acceptabel hundras!
Brooke dirigerade sin syster med orden "Du är en modell, inte ett fnask".
Ja... hon borde ju veta. Haha. Nick sitter med Popcornen och har helfestligt åt det, "det dög åt mig". Hahaha. Den karln vet hur man har ett party.
Tycker så synd om han bara för att han inte fick sitta i Hallen och bygga färdigt Båten. Som han så fantasifullt döpte till "Marone". Wow!
Bridget velar bort det igen, hon kommer aldrig någonsin få ett någorlunda fast förhållande om hon inte skärper till sig, vilket hon inte har psyket till.
"Vi måste lära känna varrann", oj jösses. Dante fick tillsist nog, med all rätt. Död åt Bridget.
*Doh*
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen postat av Narges baby
hahahah...oj ja minns när min mamma var besatt av Glamour, typ för 10 år sen... o hur ja oxå blev det för typ 5 år sen.. e serien kvar?
Japp den finns kvar idag Fredag visade de avsnitt 4894 och 4895.
Den går 17.30 och 18.05.På (Tv4+).
Ursprungligen postat av mirre...1
Ja det kanske man kan säga att hon gör. Hon är riktigt osäker på vem hon vill ha.
För att inte tala om dottern...
Gittan : Shane - killen är en Sunset Beach - veteran, ännu en de plockat in därifrån.
Som är seriens nya comic relief just nu. Han är ju urolig! Världens mesigaste
utpressare jag sett, och bara trasslade in sig än mer ju mer han försökte. Lyckades nästan t o m göra en Ash, d v s såga av sin egen hand.
Groovy! Utbildad Snickare och tillika Trägårdsmästare som han är, oj oj oj!
Glamour är Guld!!!
Väldans skrattfest långt tidigare när en desperat Nick utbrister :
"BROOKE, DONT LEAVE THIS HOUSE!!!" Hahaha, snacka om välskrivna dialoger.
Sen brydde sig inte Brooke ett dugg. Guld som sagt.
I dagens avsnitt när Hector tog fel på person, hahaha!
Måtte nästan ha ganska dålig hörsel.
Trotts att det var en olyvka, och att hon agerade i panik för att rädda sin dotter. Det blir nog Cellen nästa. Bye bye Taylor. Happy trails.
Få se om mitt tips slår in...
För övrigt stor komik igen när Nick dråligt ramlade överbord! Hahaha!
Och vad snabbt Brooke kom ur Båten, och in i Bilen.
Karaktärerna i Glamour har verkligen övernaturliga superkrafter.
Ofantligt snabba. En superkraft som man sett i serien tidigare. Som att folks skador läks av deras älskades närvaro, och det heliga bandet som bröts när Ridge tog av sig Halsbandet. Som Brooke i samma stund kännde av.
ÄLSKA GLAMOUR!
Thorne kommer nog trotts allt aldrig förlåta detta, tror jag. Trotts att Taylor blivigt så märkvärdig för honom, under sorge - processen.
Trotts att det var en olyvka, och att hon agerade i panik för att rädda sin dotter. Det blir nog Cellen nästa. Bye bye Taylor. Happy trails.
Få se om mitt tips slår in...
För övrigt stor komik igen när Nick dråligt ramlade överbord! Hahaha!
Och vad snabbt Brooke kom ur Båten, och in i Bilen.
Karaktärerna i Glamour har verkligen övernaturliga superkrafter.
Ofantligt snabba. En superkraft som man sett i serien tidigare. Som att folks skador läks av deras älskades närvaro, och det heliga bandet som bröts när Ridge tog av sig Halsbandet. Som Brooke i samma stund kännde av.
ÄLSKA GLAMOUR!
Fattar inte heller, hur, Brooke, kunnde komma ur båten så snabbt, och man fick inte se vem som tog, upp Nick ur vattnet