Ursprungligen postat av Jessis
Jag stod och fingrade på en burk i går men tvekade.... Är det så bra som alla påstår.. ?? Och vilket märk har ni köpt.. ?? Doft... ??
(Jag tycker om lite tyngre dofter... )
jag har papaya
kanske skulle den nya Japanese Cherry Blossom vara nåt för dig då?
Den är dock lite dyrare än övriga. Den doftade väldigt mkt!
__________________ ~är det konstigt att man längtar bort nångång....?
kanske skulle den nya Japanese Cherry Blossom vara nåt för dig då?
Den är dock lite dyrare än övriga. Den doftade väldigt mkt!
Fast tyngre behöver inte alltid vara mkt... Men Cherry låter ju lockande.... Måste nog kolla in det där...
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Ursprungligen postat av Madicken
en liten fråga..
hur gör ni med parfym om ni nu har så starkt doftande båddibatter?
doftkrock?
Jag använder i princip aldrig parfym så det är inga problem. Fast jag är också nyfiken på hur pafymisterna gör?
Streets are uneven when you're down
Jag använder parfym ungefär 3 gånger om året, så för mig är det inga problem när jag har smörat in mig. Men jag gissar att parfymisterna helt enkelt får välja - smör eller parfym?
Riktigt, jag smörjer inte in mig varje dag. Senast var nog 2-3 v sedan, jag har aldrig haft sån hud att jag behöver göra det.
Men, om jag gör det med lotion som doftar starkt så blir det ingen parfym.
__________________ ~är det konstigt att man längtar bort nångång....?
Ursprungligen postat av Kexet
Riktigt, jag smörjer inte in mig varje dag. Senast var nog 2-3 v sedan, jag har aldrig haft sån hud att jag behöver göra det.
Men, om jag gör det med lotion som doftar starkt så blir det ingen parfym.
Den gångna sommaren har verkligen gått i kropssmörets tecken. Jag är nu inne på min tredje burk med mangosmör. Det är helt enkelt det som luktar godast. Jag dissade kokossmöret så hårt i butiken att den lilla skrämda expediten inte vågade ge mig veckans prova-på-påse. Det var nämligen kokossmöret
Lillgaffla köpte däremot en kokosburk och fick även en kokospåse.
Ursprungligen postat av Gaffla
Den gångna sommaren har verkligen gått i kropssmörets tecken. Jag är nu inne på min tredje burk med mangosmör. Det är helt enkelt det som luktar godast. Jag dissade kokossmöret så hårt i butiken att den lilla skrämda expediten inte vågade ge mig veckans prova-på-påse. Det var nämligen kokossmöret
Lillgaffla köpte däremot en kokosburk och fick även en kokospåse.
Kokos blir för mycket Ibiza-lukt.
en liten fråga..
hur gör ni med parfym om ni nu har så starkt doftande båddibatter?
doftkrock?
När jag använder bodybutter (Brazil Nut från Body Shop. ) använder jag inte parfym, bara en mild deodorant. Doften är för ljuvlig för att blandas med annat.
Jag har gått med i Bodyshop-klubben eller vad det nu heter. Nu har jag ännu ett plastkort i plånboken. Samt fick jag en check på make-up och en födelsedagscheck på 100 spänn och en kupong med köp 3-betala för 2.
Snart ska jag till Body shop och sätta sprätt på alltihop
Funderar på adventskalendern och har frågat när den kommer in och det bör vara nu i dagarna. Men den billigaste kommer kosta runt 1000-lappen trodde de. Kanske liite i dyraste laget.
Jag tycker hela Body Butter-grejen verkar lite snuskig. På ett bra sätt.
__________________ I am an Asteroid.
I am a drifter. I go where life leads, which makes me usually a very calm and content sort of person. That or thoroughly apathetic. Usually I keep on doing whatever I'm doing, and it takes something special to make me change my mind. Vilken arkadspelskaraktär är du?