Klart som sjutton att det finns behov! Blev alldeles nervös vid tanken på en tillvaro utan Amandatråden på Alltomtv. Brrr.
En sak som jag tänkt fråga, för det verkar ju finnas folk här med alla möjliga slags färdigheter. Är det någon här som kan tillverka en Amanda-skärmsläckare och dela med sig av? Skulle gärna vilja ha en, men har ingen aning om hur man bär sig åt. De brukar väl vara exe-filer så de är väl små program? Och programmering vet jag inget om.
Senaste redigerad av Sasty den 14/09-2008 klockan 01:38.
Ska vi utgå från att alla hittar till nya tråden eller borde vi marknadsföra den lite på de andra forumen/bloggarna? Det finns ju i varje fall en del fasta länkar här och var som borde ändras - hos Krook, Amandaism etc.
En sak som jag tänkt fråga, för det verkar ju finnas folk här med alla möjliga slags färdigheter. Är det någon här som kan tillverka en Amanda-skärmsläckare och dela med sig av? Skulle gärna vilja ha en, men har ingen aning om hur man bär sig åt. De brukar väl vara exe-filer så de är väl små program? Och programmering vet jag inget om.
Skärmsläckare kan jag ordna, skulle jag tro.
Eller de beror på vad du menar att du vill ha förnån, bildspel? animering?
edit: "Sedan såg Amanda Jenssen en tidig version av mina fotoböcker och vi åkte till Italien tillsammans och plåtade."
Amanda valde alltså Severus. De va nåt nytt, för mig. tänk inte valde som man kan tänka valde. bara en parantes
__________________ try to leave a mark, who wants to live in vain?
- amandalover.blogg.se
Senaste redigerad av AmandaLover den 14/09-2008 klockan 09:25.
Ursprungligen postat av AmandaLover
Skärmsläckare kan jag ordna, skulle jag tro.
Eller de beror på vad du menar att du vill ha förnån, bildspel? animering?
edit: "Sedan såg Amanda Jenssen en tidig version av mina fotoböcker och vi åkte till Italien tillsammans och plåtade."
Amanda valde alltså Severus. De va nåt nytt, för mig. tänk inte valde som man kan tänka valde. bara en parantes
Jag tänkte mig bildspel, helst med bara Severus bilder eftersom de är finast och för att det blir mest enhetligt då. Vore jättekul om du kunde fixa det - det är säkert fler än jag som skulle vilja ha ett. Vet inte hur kinkigt det är med operativsystem och andra tekniska förutsättningar, om man måste göra flera versioner. Blir det för krångligt förstår jag verkligen.
Var läste du det där om att Amanda valde Severus? Intressant.
Ursprungligen postat av Sasty
Jag tänkte mig bildspel, helst med bara Severus bilder eftersom de är finast och för att det blir mest enhetligt då. Vore jättekul om du kunde fixa det - det är säkert fler än jag som skulle vilja ha ett. Vet inte hur kinkigt det är med operativsystem och andra tekniska förutsättningar, om man måste göra flera versioner. Blir det för krångligt förstår jag verkligen.
Var läste du det där om att Amanda valde Severus? Intressant.
Severus blogg
bildspel med severusbilder är lätt fixat. med allihopa eller?
- amandalover.blogg.se
Severus blogg
bildspel med severusbilder är lätt fixat. med allihopa eller?
Kul! Det finns ju jättemånga Severusbilder så det kanske är lite overkill att ta med alla... Gör ett urval med dem du själv tycker bäst om, blandat svartvitt och färg, så blir det säkert toppen!
Vad menas med videoövergångar? Och de skärmsläckare jag haft har varit exe-filer allihop. Ett program som man installerar på datorn. Vet inte om de går att göra på annat sätt.
Videoövergångar är att bilderna liksom.. ja. dom kan "smulassönder", "bleknabort, "vändasida". alltså, mellan bild och bild, att dom inte bara kommer efter varann helt normalt fast de är nog snyggast utan, enligt mig
- amandalover.blogg.se
Videoövergångar är att bilderna liksom.. ja. dom kan "smulassönder", "bleknabort, "vändasida". alltså, mellan bild och bild, att dom inte bara kommer efter varann helt normalt fast de är nog snyggast utan, enligt mig
Gör som du tycker blir snyggast, det blir säkert jättefint!
Ursprungligen postat av Sasty
Gör som du tycker blir snyggast, det blir säkert jättefint!
är klar nu, gjorde ett helt svartvitt då de vart betydligt snyggare. kan göra ett färg också senare kanske. håller på nu och försöker få filen till exe
- amandalover.blogg.se
Så, de bästa jag kunde åstakomma, tyvärr ville inte filen jag ville få till exe bli exe, men den där funkar ganskar bra om man bortser från reklamen i början som itne ville försvinna hur jag än försökte..
håller på nu och forskar i hur man kan göra en bättre, men ifall nån vill ha sålänge
Så, de bästa jag kunde åstakomma, tyvärr ville inte filen jag ville få till exe bli exe, men den där funkar ganskar bra om man bortser från reklamen i början som itne ville försvinna hur jag än försökte..
håller på nu och forskar i hur man kan göra en bättre, men ifall nån vill ha sålänge
Spola till 41.30. Får titta själv i natt, men det verkar lovande.
Alltså, man kan ju dö för mindre. Två mysiga människor som gör vad de gör bäst och bara ÄR.
Och så den nya låten. Herrejävlar.
Det är små klipp som detta som gör att man överlever Amanda-torka. Plötsligt känns Karlskoga inte så avlägset när man kan dopamininjicera sig med att spela klippet - i synnerhet låten - om och om igen.