Ursprungligen postat av moln
Kollar Nabil baka äppelkaka på känn nu. Han är rätt underhållande.
Han var ju annars skurken i denna omgången, d.v.s. den person som medvetet ger alla andra hutlöst låga poäng och sedan ser "jätteförvånad" ut när han/hon vinner.
Ursprungligen postat av moln
Ser att de är i Lkpg den här veckan. Ingen härinne som känner någon av de som är med?
Känner och känner Men en av dem är psykologstudent (eller färdig psykolog nu förresten) och jag vet mycket väl vem det är. Hon brukade sjunga en fräckis på våra sittningar
Ursprungligen postat av Beckan
Känner och känner Men en av dem är psykologstudent (eller färdig psykolog nu förresten) och jag vet mycket väl vem det är. Hon brukade sjunga en fräckis på våra sittningar
Haha, tänkte på dig när jag såg hon som är PTP. Alltså, att det var någon du känner eller kände igen.
Vinnaren Patrik från idag som visade upp sin vackra hund i Måndags Nikita som han älskade högst av allt köpte den av oss och var en av valparna som min Daisy födde i våras som vi kallade Våfflan innan dom hämtade henne.
Ursprungligen postat av Reverend_Raw
Vinnaren Patrik från idag som visade upp sin vackra hund i Måndags Nikita som han älskade högst av allt köpte den av oss och var en av valparna som min Daisy födde i våras som vi kallade Våfflan innan dom hämtade henne.
Jag såg några minuter från ett avsnitt från förra veckan med en ung kille. Hur gick det för honom egentligen? Jag minns att han köpte nån slags svindyr tryffelhonung (eller vad sjutton det var) som han skulle ringla på efterrätten.
My face remains
Ursprungligen postat av Aristo
Jag såg några minuter från ett avsnitt från förra veckan med en ung kille. Hur gick det för honom egentligen? Jag minns att han köpte nån slags svindyr tryffelhonung (eller vad sjutton det var) som han skulle ringla på efterrätten.
Han kom trea eller fyra, minns ej... men dom var rätt nöjda med hans käk.
Till saken hör att två av dom som lagade mat i förra veckan fick riktigt höga poäng, 23-24 poäng och då hamnar man ju sist om man ligger runt 20.
__________________ "Your voice will seize so please stay off my back
Or I will attack and you don't want that" -Snap
"Greetings professor Falken, shall we play a game ?" -Wargames
Det var riktig mormors mat igår, svårt att säga nej och inte äta upp när en så gammal dam trugar.
Var väl egentligen ingen som ville ta om av bananfisken.
__________________ "Your voice will seize so please stay off my back
Or I will attack and you don't want that" -Snap
"Greetings professor Falken, shall we play a game ?" -Wargames