Ursprungligen postat av Laxfällan
Ursäkta alla Timråiter, men så otroligt komiskt när backen tappade skenan på skridskon och orsakade HV:s avgörande mål. Hahaha!
Han såg som dyngfull ut där
__________________ There's no place like 127.0.0.1
Ursprungligen postat av Laxfällan
Ursäkta alla Timråiter, men så otroligt komiskt när backen tappade skenan på skridskon och orsakade HV:s avgörande mål. Hahaha!
Jag vet massor med saker man kan göra med döda laxar.
Streets are uneven when you're down
Om inte Linköping vinner nu nästa match så kan jag ju dels inte stanna till i Skellefteå nåt mer men jag kan inte heller stanna till i Linköping med risk för att jag letar reda på valfri spelare och skäller ut dem...
Jag har redan långt gående planer på att göra samma med Lubos i Luleå...
(Nääää.... Detta kommer jag naturligtvis inte göra för dels är jag nog inte så modig och dels gör de så bra de kan.... Förhoppningsvis.. )
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
...och ingen skulle bli lyckligare än jag om Linköping åker ut ikväll , trots att jag är Linköpingsbo så är det absolut det laget jag har svårast för i hela Hockeysverige , tvi
Om Linköping och HV åkte ut ikväll så skulle det ju inte skada upplagesiffrorna i alla fall. Det är helt klart de elitserielag som färst folk bryr sig om.
ska tyna bort
Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
Hv71 vinner med 4-2 (sista målet i tom kasse) , Timrå plockade målvakten och reducerade från 3-0 till 3-2 men tyvärr räckte det inte och mästarna har vänt 1-3 till 4-3 i matcher ...