Ursprungligen postat av Marie
jaha då har hb't sjunkt, dags att knapra järntabletter. annars är det prima.
Hoppas det funkar bra med järntabletterna! Jag har ätit dem sen v.24 (1 om dagen till en början, sedan v.27 två om dagen) men det har gått bra, om jag tagit dem på lagom avstånd mellan två måltider.
Ursprungligen postat av Gaffla
Tänk bara på synergieffekterna.
1+1 barn är > 2.
2+1 barn > 3. Betydligt mer när de kommer tätt
Nja, men att som jag ha en 05a, en 07a och sen kanske få en 10a
Så jäkla tätt är det ju inte och det vore skönt att klara av alla ungarna inom inte allt för många år.
Man vill ju NÅN gång komma ur blöjåldern och vaknätterna
__________________ "Your voice will seize so please stay off my back
Or I will attack and you don't want that" -Snap
"Greetings professor Falken, shall we play a game ?" -Wargames
Ursprungligen postat av mrPe
Och jag är tvåbarnsförälder sedan några månader. Kan bara sammanfatta det med tre ord: Fan-tas-tiskt
Åh, grattis! Det låter mysigt.
Här är det drygt fem veckor kvar nu, tiden rusar. Var på MVC-besök idag och bebisen är fixerad och startklar, skönt och spännande! Det är en väldigt aktiv filur i magen, ibland är krumbukterna helt galna. Och detta med att bebisar sover typ 90-95 % inne i magen, det kan aldrig stämma på vår. Eller så går han väldigt ofta i sömnen...
Ursprungligen postat av Fia
Här är det drygt fem veckor kvar nu, tiden rusar. Var på MVC-besök idag och bebisen är fixerad och startklar, skönt och spännande! Det är en väldigt aktiv filur i magen, ibland är krumbukterna helt galna. Och detta med att bebisar sover typ 90-95 % inne i magen, det kan aldrig stämma på vår. Eller så går han väldigt ofta i sömnen...
Det ska bli så spännande att se Fia-bebisen. Jag blir väl forummoster va? VA?
jag har också en väldigt aktiv sak i magen.. speciellt när jag vilar. Då skall det dansas om kring