Han är skön i Resumés reklampanel, vet inte hur många avsnitt jag har betat av nu...
Now, nobody likes a good laugh more than I do. Except perhaps my wife. And some of her friends. Oh yes, and Captain Johnson... Come to think of it, most people like a good laugh more than I do, but that's beside the point!
Ursprungligen postat av Luden Präst
usch vad dum jag känner mig nu, som har tyckt att han hemsida var rubbad, vilket den kanske inte är om han är oskyldig.
Sidan är rubbad.
Så det var alltså inte Von Essen. Tänkte på han först. Han är greve och den ända greve jag känner till som är kändis. Men nu var det ingen kändis greve som blev skjuten utan en vanlig okänd greve. Det var en kändis som skjöt en okänd greve och inte en okänd person som sköt en känd greve som jag trodde först!
Så det var alltså inte Von Essen. Tänkte på han först. Han är greve och den ända greve jag känner till som är kändis. Men nu var det ingen kändis greve som blev skjuten utan en vanlig okänd greve. Det var en kändis som skjöt en okänd greve och inte en okänd person som sköt en känd greve som jag trodde först!
Är det bara jag som tycker det är lustigt att viss press trycker på att det är just en greve som är det ena offret?
__________________ I hear your champagne laugh
You wear two lavender orchids
One in your hair and one on your hip
A string of yellow carnival lights comes on with the dusk
Circling the lake with a slowly dipping halo
Ursprungligen postat av Julia45
Är det bara jag som tycker det är lustigt att viss press trycker på att det är just en greve som är det ena offret?
SVAR:
Citat:
Ursprungligen postat av löken
Det verkar vara viktigt att det är en greve. De kanske är värda mer än vanliga människor
Citat:
Ursprungligen postat av Glenny Det är kul när de sätter ut olika titlar på folk för att göra saker mer spekulativa.[...]
Nu är det alltså någon som har skjutit en GREVE!!!
__________________ I hear your champagne laugh
You wear two lavender orchids
One in your hair and one on your hip
A string of yellow carnival lights comes on with the dusk
Circling the lake with a slowly dipping halo
En jäkla soppa onekligen. Verkar som polisen även tystat ner uppgifterna om att ena offret direkt pekat ut gärningsmannen, annars låter det ju minst sagt konstigt om de inte kunnat gripa rätt person direkt.
Usch vad pinsamt att jag deltagit i den här felaktiga ryktesspridningen. Jag tycker tidningarna måste ställas till ansvar på något sätt även fast de inte namngivit den påstådda gärningsmannen. "35-åringen som var misstänkt för Anna Lindh-mordet fick väl någon slags skadestånd, trots att man inte namngav honom.