Jay-Z var väldigt behaglig att lyssna på. Måste erkänna att jag har dålig koll på honom jag också, han har mest varit snubben som är gift med Beyoncé.
Jag vet att han är gigantisk i USA, men kan nog inte såhär på stående fot komma på 5 låtar som är hans.
Så är jag heller inget fan av RnB och rap.
Jag brukar ju ha lite koll på skvallret men att han är gift med Beyoncé hade jag icke uppfattat. Kände igen nån låtstump de spelade på Skavlan men har inte noterat hans namn ö h t förrän jag läste om att "Anna Anka flydde från Jay-Z:s fest" i förrgår
men alltså,
Iaf alla ni runt 25-30. Vilken sten levde ni under när låtar som t.ex Hard Knock Life spelades överallt? Om han nu bara är "snubben som gifte sig med beyonce"
Ursprungligen postat av Chris Finch
men alltså,
Iaf alla ni runt 25-30. Vilken sten levde ni under när låtar som t.ex Hard Knock Life spelades överallt? Om han nu bara är "snubben som gifte sig med beyonce"
bara för att man känner igen en låt betyder det inte att man vet vem artisten var!!
Att föra in sin näve i en annan mans röv innebär ett privilegium. Den som blir fistad visar att han litar på dig och det betyder att du måste respektera hans sårbarhet.
Ursprungligen postat av Glenny
Jay Z känner man till. Men han har blivit lite som en sån där lyxlevande föredetting a´Puff Daddy. Han har inte gjort så mycket bra ifrån sig senaste åren
P. Diddy? Senare känd som bara Diddy? För att P:et hamnade mellan honom och hans fans.
Haha, inte för att jag är petig, men jag tycker bara den biten är lite kul.
Att föra in sin näve i en annan mans röv innebär ett privilegium. Den som blir fistad visar att han litar på dig och det betyder att du måste respektera hans sårbarhet.
Ursprungligen postat av Chris Finch
men alltså,
Just den låten hade jag ju kunnat. Men 5 stycken på stående fot. Icke
Fast nu menar jag ju låtar som han själv sjunger på. Att han har producerat det mest med Beyoncé och Kayne West vet jag ju.
Det är artisten Jay-Z som jag har dålig koll på.
Det är artisten Jay-Z som jag har dålig koll på.
lyssnade du på låtarna?
...han rappar på alla tre samt producerat remixarna
Ursprungligen postat av Hellfire
lyssnade du på låtarna?
...han rappar på alla tre samt producerat remixarna
iö är jag inte insatt i hans andra alster
Haha OK.
Jag skulle nog iofs kalla Umbrella för Rihannas låt och Crazy in Love för Beyoncés låt. Fast jag hade säkert gissat på båda om jag skulle räkna upp de där 5 låtarna.
Angående Jay-Z, det finns även ett remix-album som är rätt så känt, där Danger Mouse samplar och blandar Jay Z.s The Black Album med Beatles The White album. Finns inte att köpa officiellt men det finns att ladda ner gratis på nätet.
En komiker jämförde mig med Usama bin Ladin. Det är helt idiotiskt. Men den som misslyckas med allt i livet brukar bli komiker.
Citat:
Sen satt det en norsk kärring och klagade på mig för att jag hade tjänstefolk. Titta på omvärlden. Det finns tjänstefolk överallt. Hon fattar inte att tjänstefolk i USA tjänar mer än vad direktörer tjänar i Sverige.