Efter att ha hört det här korta klippet av TFM så kan jag knappt bärga mig tills låten släpps, han sjunger ju som en gud! Jag HATAR katastroffilmer men 2012 tänker jag se enbart för att få höra Adams underbara röst. Dom visste vad dom gjorde när dom anlitade Adam att sjunga låten!
Låten gick på repeat i mitt huvud hela kvällen igår, den blir bättre och bättre varje gång man hör den. Den släpps antingen nu på fredag eller nästa tisdag så snart, snart får vi höra hela mästerverket! Brian May sa ju att den skulle bli en världshit som får folk att tappa hakan över hela världen så man har ju förväntningar!
Jag börjar bli sur. Time For Miracles dröjer ALLDELES för länge. Jag menar sedan måste det ju gå ett tag (åtminstone 2 veckor väl) innan hans riktiga singel kan släppas. Ska den släppas en vecka innan albumet, eller?
Här är en ny läcker bild i alla fall.
Aahh, den bilden har jag inte sett förut, han är verkligen VACKER, estetiskt tilltalande både i ansikte, kropp och personlighet! F ö håller jag med om att väntan är alldeles för lång, vi håller ju på att dö av abstinens allihop (och vi är rätt många vid det här laget). Ser fram mot musikvideon till TFM, kan se Adam i en lång rock, halvskäggig, majestätiskt gående mellan exploderande bilar och sammanfallande hus, mmmmmm....
- Producenten Cavallo avslöjade några låttitlar från albumet: "Suburban Decay", "Music Again" och "Winners".
- Han kommer antagligen att vara med på Oprah i höst. Och kanske Saturday Night Live.
SHIT.
Senaste redigerad av Sacho den 14/10-2009 klockan 23:51.
Vad söta dom är på bilden, pojkarna! Det är så befriande med en amerikansk gaykille, som dessutom är en kändis, som vågar visa upp sig och sin kärlek helt öppet, underbart att se!
Att hans musikvideo ska visas före MJ-filmen över hela världen är det största av allt! Varenda kotte kommer att se honom, från Grönland ner till Afrikas djungler, det är helt ofattbart! På nåt sätt känns det passande att det är just Adam som får "öppna" för Michael, kungen lämnar över sin krona till sin efterträdare, för jag är helt övertygad om att Adam kommer att bli lika stor som Michael, om han sköter sina kort rätt.
Visst är det härligt? Jag tror faktiskt aldrig det har funnits en (stor) kändis som han i USA någonsin förr - helt öppen med sin sexualitet ända från början och folk dyrkar honom inte mindre för det. Det känns som om han rentav håller på att förändra Amerika lite grann, alldeles själv. Han är så jäkla unik - inte bara i fråga om sin öppenhet, utan i fråga om ALLT, musikaliskt och personligt, och folk runtom kan helt inte undgå att bli påverkade.
Citat:
På nåt sätt känns det passande att det är just Adam som får "öppna" för Michael, kungen lämnar över sin krona till sin efterträdare, för jag är helt övertygad om att Adam kommer att bli lika stor som Michael, om han sköter sina kort rätt.
Han har definitivt alla möjligheter.
GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER LITE MUSIK.
Senaste redigerad av Sacho den 15/10-2009 klockan 16:54.
Adam Lambert kommer definitivt inte bli en ny Michael Jackson. Han är skönsångare i första hand. Jag tycker han skall satsa på en karriär som cover-artist, dvs sjunga andras låtar. Det skulle han nog göra bra.
Han har varken singel eller namn på album ute och ändå är han allt folk pratar om, och han hamnade etta på Amazons försäljningslista genom förbeställningar, utan att ha hunnit få ett uns promotion än.
Dessutom är han inte alls först och främst "skönsångare", bara för att han har en otrolig röst. Kolla förslagsvis på videorna från idolturnen. Hans stil är pop/rock med electronicinslag, och så kommer plattan också att låta.
Och typ alla stora låtskrivare slåss så fjädrarna ryker om att få vara med på hans album. Jag kan inte ens räkna hur många som nämnts.
Om du inte följt American Idol så är det inte konstigt. Det är ju i USA Adamhysterin råder just nu, men han får fler och fler fans internationellt också. Inte så mycket här i Sverige än tyvärr men det tar sig. Men enormt många i Asien, osv.
Om du inte följt American Idol så är det inte konstigt. Det är ju i USA Adamhysterin råder just nu, men han får fler och fler fans internationellt också. Inte så mycket här i Sverige än tyvärr men det tar sig. Men enormt många i Asien, osv.
Ah okej. Då kanske det blir annorlunda när hans skiva släpps då? Men hur kan man veta om den kommer bli bra? Har han inte bara gjort covers i idol tidigare?
Smaken är väl som baken antar jag, men jag uppfattar Lambert som skönsångare i första hand. Han sjunger väldigt bra, speciellt i idolsammanhang, men han har inte direkt någon orginalitet. Han är som en human jukebox. Väldigt cleant, väldigt "snyggt"..Det är min uppfattning.
Det som skiljer honom från Michael Jackson är att Jackson kombinerade en skicklighet som sångare, en orginell röst och en förnåga att skriva hits och dansa till någonting stort som jag inte tror att Lambert är i närheten av. Att höra Jackson som barn i Jackson 5 är ju som att höra en ängel sjunga!
..Det var därför jag reagerade mot jämförelsen med Michael Jackson.
Men jag förstår om fansen har en annan åsikt än jag, och det får jag förstås respektera.
Han har gjort massor innan Idol - elektroniskt, dance, metal, allt möjligt. Och jobbat mycket inom teater.
Nej, naturligtvis vet ingen hur själva skivan kommer att låta, men alla med inside info säger att det är fantastiska låtar.
Adam har varit i branschen i många år och lärt sig allt från grunden, vilket han har nytta av nu. Min jämförelse med MJ var mer tänkt som att Adam kan bli en ikon precis som Michael, inte att han ska bli som honom, för det kan ju ingen bli, Michael var unik, men det är även Adam, och det är precis vad musikbranschen behöver, någon som tillför något nytt för det har inte varit mycket av den varan de senaste åren! Snart, mycket snart, kommer det att råda Adamhysteri i hela världen och jag tänker vara med hela vägen!
Jag har inte lyssnat än. Jag ska njuta av spänningen en stund till. Dessutom är min morsa här och jag blir stressad som fan av att hon springer runt och snokar. Första TFM-lyssningen måste ju allt vara precis rätt.
Sitter just nu och lyssnar på TFM på full volym! Han gör mig verkligen inte besviken, fantastisk röst, kunde önska att musiken inte tog överhand fullt så mycket, den dränker hans röst ibland, men det är bara petitesser, det är bara att lyssna och njuta. Min Adam-mani har gått så långt att jag t o m har svårt att lyssna på någon annan musik överhuvudtaget just nu och det har då aldrig hänt förut, det är helt vansinnigt. Kollade på svenska Idol igår och där sjöng ju Niklas Black and White, och jag satt hela tiden och jämförde med Adams version av samma låt, det är ju ljusårs skillnad, kan man lugnt säga!
Har nu suttit i 2 timmar och lyssnat nästan non-stop och håller med om att den bara blir bättre och bättre för varje lyssning!! Glöm inte bort att köpa låten också när den släpps, Adam är värd varenda krona han kan få (eller dollar i hans fall ). Nu vill jag att ALLA ska upptäcka Adam och få uppleva samma underbara känsla som jag har när jag lyssnar på honom!
Här är senaste bilden från fotograferingen inför omslaget på tidningen Details novembernummer. Är han inte vacker så säg?
Ursprungligen postat av Elenhin
jävla inskränkta psychoamerikaner.
Javisst är dom inskränkta jänkarna, men det är ändå ett stort steg framåt att Adam varit helt öppen om sin sexualitet ända från början och trots detta är älskad av så många, det har nog aldrig hänt förut i landet over there! Vi är ju betydligt mer frigjorda här i Europa även om homofobin finns här också. Själv har jag otroligt svårt att förstå hur någons sexuella preferens kan påverka någons uppfattning gällande det artistiska! Jag undrar om Freddie Mercury blivit lika stor om han varit amerikan, man kan ju undra!