När vi parkerat och jag sitter och väntar på domen säger han att jag är godkänd. Vad betyder det, vadå vadå liksom? Eftersom du har klarat teorin så har du alltså från och med nu körkort. Då fattade jag på riktigt. Det kändes helt overkligt.
Jag trodde aldrig aldrig att jag skulle klara körkortet.
Nu vill jag köpa hela världen till min körlärare. Hon är min nya idol. Kan jag skriva det på tack-kortet?
My face remains
När min körlärare körde oss tillbaks till körskolan efter uppkörningen berättade hon att den uppkörare jag fick är hård och det ville hon inte berätta då innan. Så eftersom jag klarade det så måste jag ha gjort en bra körning. Åh, det kändes kul att höra
My face remains
Den känslan minns jag än i dag, fast jag haft körkort så länge *skrockar*.
Just det där att vara oberoende framför allt. Nu kan du åka vart du vill när du vill.
Jag privatkörde ju med äldste sonen, nu tragglar jag med dottern, hon har fram till sommaren på sig, sen får det vara slutskjutsat hit och dit.
Körkort är frihet!
Blev det så dyrt som du trodde och ska du köpa bil?
Den känslan minns jag än i dag, fast jag haft körkort så länge *skrockar*.
Just det där att vara oberoende framför allt. Nu kan du åka vart du vill när du vill.
Jag privatkörde ju med äldste sonen, nu tragglar jag med dottern, hon har fram till sommaren på sig, sen får det vara slutskjutsat hit och dit.
Körkort är frihet!
Blev det så dyrt som du trodde och ska du köpa bil?
Jag tror inte att jag fattat det ännu. Jag tror jag är lite chockad.
Åhå, du sätter lite press på dottern. Det kanske är det som behövs.
Mjo, det blev så dyrt som jag trodde. Det blev blev varken mer eller mindre, utan i mitten av det jag hade trott. Jag har inga planer på bilköp ännu. Får se hur det blir med den saken. Risken finns väl att jag blir sugen att köpa en när det har gått en tid.
My face remains