Är det inte lite sent att starta en hockey match kl 9 på kvällen. Som ishockeymatchen Sverige- finland den börjar kl 6.00 svensk tid dvs 21.00 lokal tid. Den 24 mars! Hoppas matchen är slut till kl 9 då jag börjar jobbba annars får jag väl komma senare den dagen
Och när är invigningen? Natten till torsdag eller natten till fredag?
19.00 på fredag är första sändningen
OS i Vancouver
Direkt från OS i Vancouver med backhoppning, herrar, kval. Kommentatorer: Björn Becksmo och Anders Daun. För mer information se text-tv sid 440 och svt.se/os.
Senaste redigerad av melicia den 10/02-2010 klockan 21:32.
Jag köpte Aftonbladets dyra bilaga igår, hafe den i samma kasse som maten naturligtvis och nåt paket med kött läckte lite köttsaft i kassen. Bilagan blev lite skadad men klarade sig nog ganska bra. Har inte kollat i den ännu.
__________________ TO DO IS TO BE - Nietzsche
TO BE IS TO DO - Kant
DO BE DO BE DO - Sinatra
Hoppas ju på att man i fortsättningen har global uppvärmning i åtanke när man väljer stad till vinterspelen.
Är ju pinsamt att ha Vinterspel i 10 plusgrader utan snö
__________________ "Your voice will seize so please stay off my back
Or I will attack and you don't want that" -Snap
"Greetings professor Falken, shall we play a game ?" -Wargames
Ursprungligen postat av WAR
Hoppas ju på att man i fortsättningen har global uppvärmning i åtanke när man väljer stad till vinterspelen.
Är ju pinsamt att ha Vinterspel i 10 plusgrader utan snö
Ja men uppe i bergen är det kallare
Ja nästa gång går väl os i Los angeles berg!!! De har typ samma väder i vancouver som i washington dc= usa regnigaste stad där bla fork där twillight böckerna ligger. men filmen är inspelad i vancouver konstigt nog
Senaste redigerad av melicia den 11/02-2010 klockan 20:24.